web.banner.size

سایز بنر استاندارد در تبلیغات اینترنتی چیست ؟

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

طراحی سایز بنر بر مبنای استاندارد یکی از مواردی هستند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. Google Adsense اخیرا استانداردترین سایز های بنر ها را اعلام کرده و گفته که این سایز ها در جذب مخاطب بهترین عملکرد را داشته اند. این ابعاد عباررتند از:

.  ۳۳۶×۲۸۰ (مربع مستطیل بزرگ)

.  ۳۰۰×۲۵۰ (مربع مستطیل متوسط)

.  ۷۲۸×۹۰ (تابلویی)

.  ۱۶۰×۶۰۰ (آسمان خراشی عریض)

این ابعاد به شما این امکان را می دهند که بتوانید محتوای خود را به خوبی در آنها بگنجانید. از طرفی تجربه ثابت کرده که این بنر ها بهترین دید را به مخاطبان می دهند و آنها هم می توانند از محتوا، برداشتی صحیح داشته باشند.

سایز بنر استاندارد

سایز بنر استاندارد در تبلیغات بنری

ای‌نتورک نیز به عنوان شبکه تبلیغات بنری در ایران به تازگی ۳ سایز از سایزهای استاندارد را اضافه کرده است. این سایزها شامل: ۲۵۰*۲۵۰ (مربع)،  ۶۰۰*۳۰۰ (عمودی) و۹۷۰*۹۰(افقی) هستند.سایزهای جدید به دلیل ابعاد بزرگشان، امکان ارائه توضیجات بیشتری در ارتباط با کمپین‎های تبلیغاتی را فراهم می‎کنند و درنتیجه بازخورد بهتری را برای آگهی‎دهندگان رقم می‎زنند و چون CTR بالاتری دارند،طبیعتا درآمد بیشتری برای نمایش دهندگان بنرهای تبلیغاتی به همراه می‎آورند.

هرکدام از این بنرها با توجه به ابعادشان، در قسمت‎های خاصی از صفحه نمایش دهندگان پیشنهاد می‎شوند. بنرهای ۹۷۰*۹۰ را می توانید به عنوان یک بنر افقی در بالای تمام صفحات سایت استفاده‎ کنید؛ بسیاری از سایت های بین‌المللی از این سایز استفاده می‌کنند.

بنرهای۶۰۰ *۳۰۰ گزینه خوبی برای ساید بارهای دوطرف سایت هستند. این سایز بنر به تازگی محبوب شده و خیلی از سایت های بین‌المللی سایزهای کوچک‌تر را از سایدبار خود حذف کرده و به استفاده از این سایز بنر روی آورده‌اند.

بنرهای ۲۵۰*۲۵۰ (مربعی) برای آن دسته از وبسایت‌هایی مناسب است که با توجه به نوع طراحیشان برای استفاده از بنرهای مربع تاکنون با مشکل مواجه می‌شدند و گاها از دو بنر ۱۲۰*۲۴۰ در کنار هم استفاده می‎کردند. این کار در عمل، سایت را بسیار شلوغ می‌کند. به همین خاطر پیشنهاد ما استفاده از سایز ۲۵۰*۲۵۰ به جای استفاده از این ۲ سایز در کنار هم است.

تمامی سایزهای اضافه شده از سایزهای استاندارد”iab” هستند. “iab” یا همان interactive advertising bureau، نام سازمان بین‎المللی تبلیغات است که وظیفه‎اش تعریف استانداردها، انالیز رفتار کاربران و حمایت قانونی از صنعت تبلیغات آنلاین است.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

فقط ۲۸۰۰ تومان، در ازای جذب ۱ مخاطب ارزشمند!!!

بررسی نمونه‌های موردی - ۱ مرداد ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !