بررسی نمونههای موردی - نویسنده : -
اسپرت برند یکی از فروشگاههای آنلاینی است که در زمینه فروش لوازم ورزشی به فعالیت میپردازد و در اولین قدم تبلیغاتیاش تصمیم گرفت از روش آنلاین Pay-per-Click (به اختصار PPC) برای برندینگش و افزایش اطلاعرسانی در مورد برندش، بهره ببرد.
اسپرت برند از این کمپین نتایج مورد قبولی را دریافت کرد و توانست طبق برنامه قبلی خود به خوبی برندسازیاش را انجام دهد. پس از موفقیت این کمپین اسپورت برند تصمیم گرفت برای افزایش فروشش، روی یک کمپین PPC دیگر تمرکز کند.
بنرهای کمپین اول اسپرت برند فقط نشان دهنده این بودند که مخاطبان با یک وبسایت فروش لوازم ورزشی طرف هستند؛ اما در کمپین دوم این فروشگاه، کمپینی با هدف فروش به راه انداخت و بنرهایی مختص به محصولاتی خاص را طراحی کرد. این کمپین توانست نرخ کلیک خوری (Click- through rate) بنرهای اسپرت برند را با شرایطی برابر، حدود ۴ برابر کمپین اول کند.
بنری از کمپین برندینگ اسپرت برند با نرخ کلیک خوری ۰.۱۶۲ :
بنری از کمپین فروش اسپرت برند با نرخ کلیک خوری ۰.۶۵۱:
برچسب ها : بررسی کمپین, بررسی کمپین تبلیغاتی, کمپین ppc
تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
۵ دیدگاه در رابطه با “اسپرت برند، فروشگاه آنلاینی که به درستی از تبلیغات کلیکی بهره برد”
به نظر من یکی از دلایل موفقیت این کمپین ، تلفیق یه شعار خوب با call-to-action است .!
سلام
شاد، پیروز،و موفق باشید.
دنیا دنیای اطلاعات و ارتباطات هستش و من میخوام در این تکنولوژی باشم و بیاموزم و عمل کنم اهل ترس و شکستم نیستم فقط اطلاعات کامل و درستی ندارم وگرنه همکاری در یک بازار جهانی عالیه . تشکر از زحمات شما . موفق و موید باشید و پیروز
سلام
منظور اینه که, اول باید با یه بنر کلی باید برند سازی کنیم, بعد یه بنر اختصاصی تر کار کنیم؟
بله، دقیقا همین طور هستش.
تبلیغات بنری عالیه