بررسی سه بنر تبلیغاتی قدرتمند از خرداد ماه

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ارسال شده در

در این مطلب قصد دارم سه تا از بنرهای موفق این ماه را معرفی کنم که هر کدام ویژگی خاصی در خود دارند:

 

۱- دی‌جی کالا: این بنر برای یکی از کمپین‌های دی‌جی کالا طراحی شده که با هدفمندی جغرافیایی راه‌اندازی شده است و قصد دارد به واسطه این بنر مخاطبان خود در شهر کرمانشاه را به سرویسش جذب کند.

 

53692655390611112678

۲- بایکس: یک محصول بسیار محبوب و البته جدید روی این بنر خودنمایی می‌کند و سبب می‌شود که مخاطب ناخودآگاه بر آن کلیک کنید. البته بایکس به واسطه این کمپین قصد دارد تعداد دنبال کنندگانش را در اینستاگرام افزایش دهد.

 

40758142290499832748

۳- کائسنا: این استارتاپ موفق به واسطه رعایت اصول طراحی بنر، توانست در کمپین تبلیغاتی خود یک جهش چشمگیر ایجاد کند.

 

unnamed1515

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

۵ دیدگاه در رابطه با “بررسی سه بنر تبلیغاتی قدرتمند از خرداد ماه
  1. امیر فتاح زاده
    ۳ تیر ۱۳۹۴ — ۰۷:۱۰

    تبلیغ بایکس روی موبایل بود ؟
    لینکش اپ اینستاگرام روز باز میکرد یا سایتش ؟

  2. آموزش وردپرس
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ — ۰۸:۱۷

    جالب بود! پس یعی میکنم با این سبک بنر بسازیم.

  3. اردلان
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ — ۰۴:۳۷

    جالب و مفید ممنون.

  4. ماشین ظرفشویی
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ — ۰۶:۱۶

    خیلی خوب بود ممنون بابت به اشتراک گذاری
    بی صبرانه منتظر مطالب بیشتر هستیم

  5. تولیدی مانتو اداری
    ۶ مهر ۱۳۹۵ — ۰۸:۱۰

    خیلی خوب بود ممنونم بابت اشتراک گذاری مطالبتون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017