offline-vs-online

تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن (آنلاین)

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : سهیل رزمجوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

در این مقاله به تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن یا آفلاین و آنلاین اشاره می‌کنیم و تفاوت و ارزش‌های پیشنهادی هر کدام را بررسی خواهیم کرد. همچنین ویدیویی از دیگر موارد هم که می تواند در انتخاب رسانه تبلیغاتی شما تاثیرگذار باشد در انتهای مقاله قرارداده ایم. قبل از شروع به آمار و ارقام‌های در مورد اهمیت توجه به تبلیغات مدرن توجه کنید :

تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن طبق آمار :

۱۶نرخ تبدیل بیشتر ، وقتی که فرد هم از فضای آنلاین و هم بواسطه تبلیغ تلویزیونی هدفگیری می‌شود.

۶۵از مدیران مارکتینگ قصد دارن بودجه تبلیغات آنلاین کمپانی خود را افزایش بدهند.

۵۰فروش‌های حضوری به خاطر تاثیر بازاریابی آنلاین روی افراد صورت می‌گیرد.

۵۱افراد، قبل از خرید فیزیکی در فضای آنلاین تحقیق می‌کنند.

 

تبلیغات سنتی: تبلیغات به روش سنتی یا آفلاین دارای تکنیک‌های کم‌تر و سرویس‌های محدودتری است اما گاهی این روش‌ها بازدهی مناسبی را به دنبال دارد. برای مثال پربازده‌ترین رسانه‌ها تلویزیون رادیو و بیلبورد محسوب می‌شود.

تبلیغات مدرن: شما در تبلیغات مدرن یا آنلاین می‌توانید از روش‌های بسیاری برای جذب مخاطب بهره ببرید. البته ممکن است در بعضی روش‌ها مدت زمان تبلیغ کم‌تر از تبلیغات آفلاین باشد. برای مثلا میتوان تبلیغات کلیکی در سایت‌های پرطرفدار و ایمیل مارکتینگ را نام برد.

تبلیغات سنتی: تاثیر‌گذاری کمپین‌ها پس از مدت زمانی طولانی مشخص می‌شود. و همچنین نمیتوان از تعداد بازدیدکنندگان یا دیده شدن و باخبر شدن مشتریان از آن گزارشی داشت.

تبلیغات مدرن: تاثیرگذاری هر کمپین به صورت مداوم گزارش و میزان نمایش و بازدیدکنندگان قابل اندازه‌گیری است.

campaign-management

تبلیغات سنتی: دسترسی مخاطب به این نوع تبلیغات محدود بوده و می‌توان گفت بیشتر یک منطقه محدود تحت پوشش قرار می‌گیرد.

تبلیغات مدرن: گستره دسترسی مخاطب به این نوع تبلیغات بسیار زیاد است و شما حتی می‌توانید محصولات‌تان را به سراسر دنیا معرفی کنید.

 

تبلیغات سنتی: در تبلیغات سنتی تغییرات به سادگی قابل اجرا نیست و چارچوب سختی از لحاظ طراحی و کانسپت در نظر گرفته می‌شود. در کنار آن هزینه‌های قابل توجه برای اجرا نیز باید در نظر گرفت

تبلیغات مدرن: در تبلیغات مدرن علاوه بر مدیریت هزینه‌ها و به صرفه بودن تبلیغات، امکان تغییر در کمپین طرح‌ها و المان ها به سادگی وجود دارد.

تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن

تبلیغات سنتی: این نوع تبلیغات به همه نمایش داده می‌شود و نمی‌توان دریافت که تبلیغات به چشم افراد و مشتریان هدف رسیده است یا خیر.

تبلیغات مدرن: در این روش میزان محدود کردن نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی دارد.

 

چگونه تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم باعث تاثیرگذاری بیشتر می‌شوند؟

اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و فرد کاملا از امکانات محصولات و خدمات مطلع گردند. به همین دلیل، خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپین‌های آفلاین با آنلاین می‌روند. چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی را چندین برابر می‌کند و به کسب‌وکارها این مزیت را می‌دهد که بتوانند در کنار هدفگیری عموم مردم بواسطه تبلیغات تلویزیونی، چاپی و محیطی، مخاطبان هدف کسب‌وکارها بواسطه راهکارهای آنلاین هدفگیری شوند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سهیل رزمجوی

خلاقیت، تنوع و شادی از واژه های مهم زندگی ام هستن، به همین دلیل ​مهمترین علایق زندگی من فعالیت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات میباشد، چون تمام واژه ها رو می توانم در این حرفه لمس کنم. از برخورد با چالش ها و موانع نمیترسم و از حل کردن آنها لذت میبرم. اهل شومن بازی نیستم و سرم به کارم خودمه، دوم و سوم برام معنی نداره چون باید اولین بود، عاشق خوردن لازانیا و کله پاچه ام، هیچی دیگه خیلی هم کوووولم :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !