داستان‌های قدیمی روی شلوارهای جین جدید

تبلیغات چاپی و محیطی - نویسنده : رامین جابری - ارسال شده در

سراویا یکی از کتاب‌فروشی‌های مشهور کشور برزیل است که اخیرا برای بهبود وضعیت تبلیغات خود، دست به کار جدیدی زده و به کمک یک آژانس تبلیغاتی توانسته نسل جوان را تشویق کند که به کتاب‌های قدیمی که اخیرا به صورت جیبی چاپ شده‌اند، رو بیاورند.

 

ایده این کمپین بسیار نوآورانه بوده و هر شخصی با دیدن پوسترهای آن، ذهنش به سوی کتاب جیبی می‌رود. البته از همه جالب‌تر اینجاست که سراویا سعی کرده تا خودش را با نسل جوان مرتبط نشان دهد و به همین دلیل جلد کتاب‌های قدیمی مشهور را روی جیب شلوارهای جین قرار داده.

 

در اصل ایجاد چنین جلوه بصری‌ای سبب می‌شود که هر فردی بتواند با این کمپین تبلیغاتی ارتباط برقرار کنند.

 

Guinness Billiard Poster-new2 Guinness Billiard Poster-new2 Guinness Billiard Poster-new2 Guinness Billiard Poster-new2 Guinness Billiard Poster-new2

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

online-offline advertising

تلفیق بازاریابی آنلاین و آفلاین برای موفقیت در کمپین نوروزی

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۵ اسفند ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در