زمان، یکی از علل ناموفق بودن بنرهای متحرک شما

طراحی بنر - نویسنده : رامین جابری - ۸ شهریور ۱۳۹۳

افرادی که به حرفه طراحی بنرهای تبلیغاتی مشغول هستند، می‌دانند که کار آنها چندان آسان نیست و فقط لازم نیست که یک طرح زیبا ارائه دهند. بلکه باید بدانند که چه فاکتورهایی باعث جذب و یا ناموفق بودن بنرهای تبلیغاتی آنها می‌شوند.

مدتی طولانی‌ای است که بنرهای تبلیغاتی متحرک، مورد توجه تبلیغ‌دهندگان قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند جایی در دنیای تبلیغات بنری/کلیکی برای خود باز کنند. اما سوال اینجاست که مهمترین عامل در طراحی این نوع بنر‌ها چیست؟

نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد

معرفی کتاب: نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد

افرادی که در زمینه طراحی بنر فعال هستند، ممکن است هرکدام تعریف‌های متفاوتی را از ساختار یک بنر خوب ارایه بدهند. اما همیشه سوال اینجاست که یک بنر خوب چگونه شناسایی می‌شود؟ دریافت رایگان کتاب»

 

 

مهمترین عامل در طراحی بنرهای متحرک، تعیین مدت زمان نمایش آنهاست. در استانداردترین حالت بنر شما باید نرخ فریمی (Frame Rate) برابر با ۲۴ داشته باشد و در حقیقت ۲۴ فریم در ثانیه به نمایش بگذارد. بنرهای متحرک استاندارد، معمولا ده ثانیه ای هستند و در هر ده ثانیه، سه لوپ را شامل می‌شوند.

مشکل اساسی بنرهای متحرک کشور ما در این است که سرعت نمایش لوپ‌ها بسیار بالا رفته و دیگر نوشته های قرار گرفته روی بنر قابل مشاهده نخواهند بود. از این رو بهتر است که استانداردی که عنوان کردیم را رعایت کنید تا بنر شما با چنین مشکلی برخورد نکند؛ زیرا همین اشتباه باعث می‌شود که مخاطبان خود را نیابید.

 

برای نمونه به سه بنر زیر توجه کنید که زمان بندی‌های بسیار مناسبی دارند.

 

cof

irenn

nooranbanner

برچسب ها : , , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “زمان، یکی از علل ناموفق بودن بنرهای متحرک شما
  1. پایگاه تحلیلی فروزان
    ۹ شهریور ۱۳۹۳ — ۰۶:۰۵

    مطالبی که گفتید صحیح! اما آیا به این مسئله هم دقت کردید که برای مثال اگر بنر من در بین ۲۰ تا ۳۰ بنری که در یک سایت خبری قرار دارد با این سرعت فریم اصلاً مورد توجه قرار نخواهد گرفت و برعکس این چیزی که گفتید نتیجه خواهم گرفت؟!!

    • رامین جابری
      ۹ شهریور ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۲

      این یک استاندارده، و خیلی جاها هم رعایت نمیشه. ولی رعایتش باعث میشه که کاربر بتونه درست با بنر شما ارتباط برقرار کنه. البته فراموش نکنین که باید بنر شما طراحی خوب و حساب شده ای هم داشته باشه.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

content-marketing-history

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵