سه نکته مهم در رابطه با محتوای صفحات فرود

طراحی صفحه فرود - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

۱. آنچه که اضافه است را حذف کنید: در صفحات فرود شلوغی و بی نظمی می تواند باعث عدم جذب مخاطب گردد. بی نظمی بصری در ذهن مخاطبان شما شرایطی ایجاد می کند که فرد اصلا نتواند با آنچه که در آن صفحه آمده، ارتباط برقرار کند. پس در طراحی صفحات فرود خود با دقت به این موضوع مهم رسیدگی کنید و سعی کنید صفحه فرود منظمی را ارائه دهید.

 

 

۲. از گرفتن اطلاعات بی مورد خودداری کنید: در حین طرح ریزی فرم خرید و یا گرفتن عضویت، از دریافت اطلاعات بی مورد پرهیز کنید. زیرا در خیلی موارد دیدیم که مخاطبان به همین علت، از تکمیل مراحل خرید خود صرف نظر کرده اند. پس با توجه به اطلاعات مورد نیازتان اطلاعات هر کاربر را دریافت کنید.

 

۳. همه چیز را تست کنید! : تمام نکات محتوایی ای که در رابطه با طراحی صفحه فرود بیان می گردند، فقط برای شروع کار شما مفید هستند و زمانی که وارد بخش فراهم کردن جزییات یک صفحه فرود می شوید، در می یابید که مواردی چون رنگ ها، تصاویر و نوع صفحه بندی و همچنین عناصر تعاملی ای چون صدا و تصویر، به شدت صفحه فرود شما را تحت تاثیر قرار می دهند و باید پس از اتمام طراحی یک صفحه فرود، با دقت به تست آن بپردازید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “سه نکته مهم در رابطه با محتوای صفحات فرود
  1. فید بک : ۳۰ نکته برای بهینه‌سازی صفحه فرود — آکادمی ای‌نتورک

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

unilever-case-study

نگاهی دقیق به یک کمپین موفق تبلیغات دیجیتال

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ تیر ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !