design Advertising Campaigns-min

طراحی کمپین تبلیغاتی و چند سوال کلیدی قبل از شروع

تبلیغات آنلاین - نویسنده : حسین موسوی - ۲۳ تیر ۱۳۹۳

در دنیای بازاریابی اینترنتی طراحی کمپین تبلیغاتی برای جذب مخاطب در وب سایت شما از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با طراحی یک کمپین تبلیغاتی درست می توانید بازدیدکنندگان را به صورت هدایت شده به سایت خود دعوت کنید. آیا تا بحال از خودتان پرسیده اید که قبل از طراحی یک کمپین باید به چه نکاتی توجه کنید؟ در این مطلب قصد داریم شما را با سوالاتی آشنا کنیم که در این مسیر شما را کمک خواهد کرد. در هنگام طراحی کمپین تبلیغاتی این سوالات را از خود بپرسید:

  1. چه نوع کاربرانی را مورد هدف قرار می دهم؟
  2. آیا آنها به شدت به دنبال حل مشکل شان هستند؟ یا به صورت معمولی در حال مرور اطلاعات؟
  3. آنها در تلاش برای حل چه مشکلی هستند؟
  4. چگونه می توانم بیشترین توجه کاربران را جلب کنم؟
  5. چگونه می توانم با کاربر ارتباط برقرار کنم؟
  6. آیا پیغامی وجود دارد که بخواهم در ذهن کاربر نقش ببندد؟
  7. آیا کاربران مشکل و مسئله ای دارند که محصول یا وبسایت ما آن را حل می کند؟
  8. آیا می توانم راه حلم را شفاف و سریع ارائه بدهم؟
  9. چه فوریتی برای کلیک کردن می توانم در ذهن کاربران ایجاد کنم؟

طراحی کمپین تبلیغاتی

وقتی چنین کمپینی را در شبکه تبلیغات می سازید به مواردی مثل طراحی صفحه فرود منحصر به فرد و برنامه ریزی دقیق در انواع هدفمندی ها دقت کنید و پیشنهاد می دهیم از این جهت که در تبلیغات کلیکی شما به ازای هر کلیک بر روی بنرهایتان پول پرداخت می کنید بنرهایتان گویای موضوع کاری شما باشد تا افراد با اطلاع و دانش کافی روی بنر شما کلیک کنند.

طراحی کمپین تبلیغاتی برای پیشنهادهای ویژه

یکی از سوال‌های بنیادی‌ای که ذهن بازاریابان کسب‌وکارهای B2C را اشغال کرده این است که چگونه می‌توانند به کمک تبلیغات کلیکی (PPC) در زمان پیشنهادهای ویژه خود، کمپین‌های موفق تبلیغاتی طراحی کنند. در این مطلب قصد دارم یکی از متدهای مرسوم را برای شما بازگو کنم که به واسطه آن می‌توان کمپین کلی موفقی برای پیشنهادهای ویژه راه‌اندازی کرد.

پیشنهادهایی که با محدودیت زمانی همراه هستند، معمولا روی فروش کسب‌وکارها به خصوص خرده فروش‌های آنلاین، تاثیر بسیار مثبتی گذاشته و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند سود متعادلی از محصولات خود بدست آورند. به همین منظور کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های متوالی روزانه‌ای راه‌اندازی کنند که مستقیما روی محدودیت زمانی یک پیشنهاد خاص تمرکز دارند.

روی چنین کمپین‌هایی هدفگیری مجدد بسیار تاثیرگذار بوده و هنگامی که مخاطب یک بار روی بنر کلیک می‌کند، بار دوم که هدفگیری می‌شود، بیشتر حس محدودیت را درک کرده و ممکن است به یک خریدار تبدیل گردد.

فراموش نکنید که ایجاد حس اخطار سبب می‌شود که افراد بیشتر به سمت انتخاب و خرید اجناس رو بیاورند. اگر مایل هستید در این مورد بیشتر بخوانید نگاهی به دسته  طراحی کمپین تبلیغاتی بیاندازید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “طراحی کمپین تبلیغاتی و چند سوال کلیدی قبل از شروع

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !