معرفی کتاب: ۱۰۱ نمونه Call-to-Action تاثیرگذار

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۱ آبان ۱۳۹۳

Call-to-Actionها از اجزای بسیار مهم بنرها و صفحات فرود هستند که به واسطه آنها موقعیت‌های فروش به شما نزدیک‌تر می‌شوند. در واقع Call-to-Actionها ترافیک را به صفحه فرود شما وارد می‌کنند و برای اینکه بیشترین میزان نرخ تبدیل را داشته باشید، باید روی طراحی Call-to-Action بنر خود تمرکز کرده و نسبت به سبک طراحی خود، بهترین نمونه را به کار ببرید. البته فراموش نکنید که Call-to-Action ها فقط برای تبلیغات بنری کاربرد ندارند و در همه وب‌سایت‌ها از دو سه جین Call-to-Action بهره گرفته می‌شود.

اینکه بتوانید Call-to-Action های بهتر و جذاب‌تر طراحی کنید، فقط به میزان علم گرافیک شما بستگی ندارد و باید در کنار علم گرافیک نمونه‌های موفق را هم بررسی کرده و حتی از آنها الگوبرداری کنید.

به همین منظور تصمیم گرفتیم در این پستمان کتابی از وبلاگ مشهور شرکت Hubspot معرفی کنیم که در آن صد و یک Call-to-Action تاثیرگذار به نمایش گذاشته شده و بی‌شک این کتاب الکترونیکی می‌تواند برای شما هم الهام بخش باشد.

دیگر کتاب‌ها:

دانلود کتاب تبلیغات به روش PPC در اینترنت

کتاب ساخت صفحات فرود برای کمپین های تبلیغاتی آنلاین

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

avanak-case-study

۶ دلیل موفقیت صفحه فرود کمپین تبلیغاتی آوانک

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !