نکته ای مهم در مورد نحوه بکارگیری Call To Action در وب سایت ها

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : فرید اسدی - ارسال شده در

همان طور که می دانید کاربرد CTA ها به بنر محدود نمی گردد و از آنها در وب سایت ها هم استفاده می گردد. یکی از مواردی که در مورد CTA های وب سایت ها به غلط جا افتاده این است که طراحان وب سایت ها گمان می کنند که از CTA ها فقط باید در صفحه اصلی وب سایت استفاده کرد. در حقیقت همه صفحات وب سایت باید از CTA ها بهره ببرند، زیرا بعضی اوقات لینک ها دید مشتری ها را پوشش نمی دهند و لازم است از Call To Action استفاده گردد.

فراموش نکنید که نباید همه دکمه‌های فراخوان شما یکسان باشند و معمولا بهتر است که از یک CTA بزرگ در صفحه اصلی و در صفحات دیگر از CTA های کوچکتر استفاده کرد.

در تصویر زیر، قسمتی از وب سایت Signals 37 را می بینید که مربوط به یکی از سرویس های این وب سایت است. در انتهای این صفحه همان طور که مشخص است از یک دکمه فراخوان ساده استفاده شده است تا کاربران بتوانند از نسخه رایگان این سرویس استفاده کنند یا آن را خریداری کنند.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

online-offline advertising

تلفیق بازاریابی آنلاین و آفلاین برای موفقیت در کمپین نوروزی

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۵ اسفند ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در