همه توجه‌ها به بالای صفحه است!

طراحی و گرافیک - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ارسال شده در

دیگر به همه اثبات شده که اکثر افراد در یک صفحه از وب، بیشتر به محتوای قرار گرفته در اول صفحه توجه می‌کنند. اما هیچ کس آمار دقیقی از اینکه دقیقا چه قدر زمان در بالا یا پایین صفحه صرف می‌شود ندارد. از این رو تصمیم گرفتم که امروز نمودار زیر را برای شما منتشر کرده و اطلاعات بیشتری در این رابطه منعکس کنم:

 

Untitled-1

در این نمودار مشخص است که ۵% زمان مخاطبان یک صفحه، بر بیش از  ۲۰۰۰ پیکسل از صفحه صرف شده و این عدد شامل زمان افرادی هم می‌شود که برای مثال به چهار هزارمین پیکسل صفحه رسیده‌اند.

در این تحقیق میزان توجه افراد به نقاط مختلف صفحه مشخص شده:

۸۰.۳% افراد به بالای مرز اسکرول صفحه

۱۹.۷% افراد پایین مرکز اسکرول صفحه

این نتایج با استفاده از یک ردیاب صفحه با دقت ۷۶۸ * ۱۰۲۴ پیکسل مشخص شده است. اما در حال حاضر صفحات نمایش بزرگتری هم به بازار عرضه شده که دقت آنها بسیار بیشتر است و با این حال، جواب تحقیق ما همچنان درست است.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

online-offline advertising

تلفیق بازاریابی آنلاین و آفلاین برای موفقیت در کمپین نوروزی

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۵ اسفند ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در