چه رنگ هایی برای Call to Action ها مناسب هستند؟

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

Call to Action ها یکی از عناصری هستند که روی مخاطب شما تاثیر مستقیم می گذارند و سهم بسیار بالایی در جذب مخاطب دارند. ما در مقالات قبلی ای که رابطه با طراحی CTA ها بودند، راهکار هایی را عنوان کردیم تا بتوانید CTA های موثری برای بنر های خود طراحی کنید. ولی در این مطلب به نکته ای بنیادی تر اشاره می کنیم.

تجربه به همراه علم ثابت کرده که CTA هایی که به رنگ های قرمز، زرد، نارنجی، آبی و سبز هستند، در جذب مخاطب بهتر عمل می کنند. علم ثابت کرده است که این پنج رنگ به خاطر بلند بودن طول موج هایشان تاثیر بیشتری روی مخاطب می گذارند و باعث می شوند که مخاطب سریعا روی CTA کلیک کند.

در زیر شما می توانید چهار بنر را مشاهده کنید که در آنها به خوبی از چند رنگ بالا استفاده شده است.

Sky-Banner
دکمه فراخوان نقش اساسی و تعیین کننده در بنر و صفحه فرود کمپین‌های شما دارد ، پیشنهاد می‌کنم جهت دریافت مقالات مربوط به آن در خبرنامه بلاگ‌اد عضو شوید و پست‌های دسته طراحی دکمه فراخون را دنبال کنید.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

unilever-case-study

نگاهی دقیق به یک کمپین موفق تبلیغات دیجیتال

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ تیر ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !