چگونه آدیداس با تبلیغات آنلاین، “C-10” را به پرفروش‌ترین کفش آیالات متحده تبدیل می‌کند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

شرکت آدیداس در هر فصل از سال، برای سه عدد از محصولات منحصربه فردش، کمپین‌های تبلیغاتی بسیار پرهزینه ای راه اندازی می‌کند. البته این کمپین‌ها در کشور‌های مختلف، تفاوت بسیاری دارند و اکثرا دیده شده که آدیداس محصولات متفاوتی را در هر کشور تبلیغ کرده است.

اخیرا شرکت آدیداس در کشور آمریکا کمپین تبلیغاتی‌ای برای کفش جدید خود که C-10 نام دارد، راه اندازی کرده که جامعه هدفش پسر‌های جوان ۱۸ تا ۲۵ سال هستند. به این منظور تمام بنرهای تبلیغاتی این این کفش در سایت‌های مربوط به ورزش، موسیقی و مد قرار گرفته اند.

بنر این کمپین تبلیغاتی بسیار خوب طراحی شده و در آن مهمترین استانداردها رعایت شده‌اند. در این بنر، می‌توانید تیزر تبلیغاتی C-10 را مشاهده کنید و این کار، به تنهایی یک ابتکار به حساب می‌آید.

12

صفحه فرود این کمپین تبلیغاتی هم بسیار خوب از آب در آمده و با کلیک بر Call to Action بنر آدیداس، وارد صفحه ای می‌شوید که دوباره تیزر تبلیغاتی این کفش در آن آمده و با پایین آمدن با رنگ‌های دیگر این کفش مواجه خواهید شد که می‌توانید با کلیک بر Call to Action هایی که در زیر عکس کفش‌ها گرفته، وارد صفحه فروش آنها شوید.

13

در کل آدیداس به درستی تواسنته کمپین تبلیغاتی خود را پیش ببرد و با طراحی به جا برای یک کفش تابستانی زیبا، نظر مخاطبانش را به خود جلب کند.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

unilever-case-study

نگاهی دقیق به یک کمپین موفق تبلیغات دیجیتال

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ تیر ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !