تبلیغات PPC چگونه باعث افزایش ۴۲ درصدی درآمد شد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ارسال شده در

کانفتی یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه برگزاری مراسم‌های عروسی به فعالیت می‌پردازد. از طرفی این شرکت، وب‌سایت خود را به فروش لوازم جانبی مربوط به عروسی و درخواست برنامه ریزی عروسی اختصاص داده است. این شرکت پس از مدت ۳ سال متوجه می‌شود که وب‌سایتشان بازده مطلوبی ندارد و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند به دنبال راهکاری بگردند.

 

چالش:

تیم کانفتی یک سری شاخص برای میزان پیشرفت وب‌سایت خود تعریف می‌کند تا بتواند دقیق متوجه شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

 

راه حل:

کانفتی تصمیم گرفت روی تبلیغات آنلاین تمرکز کرده و متد کلیکی را امتحان کند. آژانس تبلیغاتی کانفتی، به این شرکت پیشنهاد می‌دهد تا هدفمندی «سبک زندگی» را امتحان کرده و از سوی دیگر روی A/B تست تمرکز می‌کنند.

 

نتایج:

درآمد کانفتی از طریق وب‌سایتش، ۴۲ درصد افزایش یافته و از طرفی بازگشت سرمایه حدود ۳۷۰ درصد افزایش به دنبال داشت.

 

در کل هدفمندی «سبک زندگی» برای فعالان حوزه برنامه‌ریزی مراسم‌ها بسیار مناسب به حساب می‌آید و از طرفی تعریف شاخص‌های عملکرد سبب می‌شود که کمپین‌های تبلیغاتی نتایج درست‌تری را ارائه دهند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در