ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : -
گوشیهای هوشمند، درگاه ارتباطی بسیار وسیعی برای کاربرانشان گشودهاند. یکی از جنبه های گوشیهای همراه این است که به واسطه کدهای QR برای بازاریابان، کشش خاصی ایجاد کردهاند. این بارکدهای دو بعدی، به شخصی که گوشی هوشمندش در وضعیت آفلاین قرار دارد، اجازه میدهند تا با اسکن کردنشان، وارد وبسایتی شده و یا پیامی دریافت کنند.
کد های QR به شما این امکان را میدهند که در ذهن مخاطبانتان کنجکاوی ایجاد کنید و اگر دقت کرده باشید در هر رویدادی که پای میگذارید و همچنین در هر نمایشگاهی، همه افراد حاضر، به دنبال اسکن کدهای QR هستند تا ببینند چه چیزی از برندها دستگیرشان میشود.
Boston Photobooth Rental از کسبوکار هایی است که در زمینه تولید اتاقهای عکسبرداری به فعالیت میپردازد و در کارتهای ویزیت جدیدش از کدهای QR استفاده کرده و یکی از این کدها را برای ورود به وبسایت و دیگری را به صفحه بررسیهایشان متصل کرده است.
هر کسبوکار و خرده فروشی میتواند از کدهای QR بهره برده و به نوعی از دنیای آفلاین به سود دنیای آنلاین بهره ببرد. REI از مجموعه های ورزشی ای است که توانسته به درستی از کدهای QR بهره ببرد و در تمام پوسترهای درونی مجموعه این کدها را قرار داده تا همه بتوانند از سایتشان بازدید کنند.
برچسب ها : QR CODE, تبلیغات آفلاین, تبلیغات آنلاین, تبلیغات اینترنتی, کد های qr
تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -