The_Periodic_Table_of_Content_Marketing3

آشنایی با جدول بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

جدول بازاریابی محتوا، یک جدول جامع برای آشنایی با بازاریابی محتوا است که همه عناصر مهم و تاثیر گذار در این بخش را در یک قالب نمایش می دهد.

شما می‌توانید با برداشتن هفت قدم زیر و استفاده صحیح از آن در این زمینه موفق عمل کنید:

۱. در درجه اول یک استراتژی برای خود تعریف کنید.

۲. فرمت‌های محتوایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. در مورد نوع محتوای خود تفکر کنید و در این حین در نظر داشته باشید که چه نوع محتوایی به کار مخاطب شما می‌آید. در این زمینه به تحقیقات بپردازید و با افراد تیم خود مشورت کنید تا بتوانید محتوایی مناسب ارائه دهید.

۴. در مورد حضور در رسانه‌های اجتماعی خود تصمیم‌گیری کنید و درنظر بگیرید که کدامیک می‌تواند برای شما مفید باشد.

۵. روی کمیت‌ها تمرکز کنید و بر آنهایی که به اهداف شما مرتبط هستند، مسلط شوید.

۶. حتما روی مواردی که به اشتراک گذاشته می‌شوند تصمیم‎گیری صحیح کنید و مطمئن شوید که از لحاظ احساسی مخاطب را درگیر می‌کنید.

۷. باری دیگر همه چیز را بررسی کنید.

نسخه با کیفیت جدول بازاریابی محتوا

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “آشنایی با جدول بازاریابی محتوا
  1. masi
    اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۴ — ۴:۱۶ ق.ظ

    ممنون ازشما مطالب خوبی رو ارائه میدین خسته نباشید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !