b3c4eb34f377fb37a172124fdc1ead21

آنچه که باید در مورد رابطه طراحی بنر با لوگوی برند خود بدانید

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

لوگوی برند شما اولین چیزی است که باعث جذب مخاطب به بنر می گردد و طرز قرار گیری آن، از قسمت های کلیدی طراحی یک بنر به حساب می آید. این روزه کسب و کار های فعال نهایت سعی خود را می کنند تا لوگویی منحصر به فرد در اختیار خود داشته باشند و بتواند  را در لوگو منعکس کنند. در حقیقت لوگو ها نماینده ای از شرکت شما هستند و در ساختمان، سربرگ ها، تبلیغات و غیره تاثیر مستقیم می گذارند.

همان طور که می دانید این روز ها شبکه های تبلیغاتی بسیار جا افتاده اند و دیگر نیازی نیست که تبلیغ دهندگان نگران این باشند که بنرشان در جای مناسبی قرار می گیرد یا خیر. زیرا همین شبکه های تبلیغاتی تمام تلاش خود را می کنند تا بنر هر برند در جای صحیح خود قرار بگیرد. ولی باید این را در نظر بگیرید که کسب و کار ها فقط باید روی طراحی بنر خود وقت بگذارند تا بتوانند کمپین موفقی داشته باشند. لوگویی که روی بنر قرار می گیرد هم تاثیر بسیاری روی جذب مخاطب بنر می گذارد و باید در جایی لوگوی خود را قرار دهید که بدون نیاز به دقت کردن، لوگو به چشم مخاطبان برخورد کند.

به نمونه های زیر توجه کنید:

در بنر های بالا که دو تا از آنها به دو برند معتبر و مشهور متعلق هستند و سومی به یک اپلیکیشن جدید تعلق دارد، لوگو های آنها به خوبی قابل مشاهده هستند و نیازی نیست که در مواجه شدن با بنر به دنبال برند تبلیغ شده بگردید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !