Untitled

آیا آنچه که روی بنر می‌نویسید، خوانا است؟

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

برای شما هم حتما پیش آمده که با بنری مواجه شده باشید که نوشته‌های روی آن ناخوانا بوده و از آن به راحتی گذر کنید.

برای اینکه چنین مشکلی برای بنر های شما پیش نیاید باید در درجه اول از فونت های استاندارد استفاده کرده و در حین انتخاب اندازه فونت، به انداره بنرتان هم توجه کنید. در درجه دوم سعی کنید نوشته های بنرتان بیشتر از چهار خط نشود؛ زیرا شلوغی بیش از حد باعث آشفتگی ذهنی مخاطب می گردد.

حتما شما در آغاز کسب‌وکار خود فونت سازمانی‌ای انتخاب کرده‌اید؛ بهتر است که درطراحی بنرهای تبلیغاتیتان از فونت‌های انتخابی کسب‌وکار خود استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که انتخاب درست اندازه و رنگ نوشته ها هم در دیده شدن یک بنر بی‌تاثیر نیستند.

برای درک بهتر این موارد بنرهای زیر را مشاهده کنید که به خوبی نوشته‌هایشان دیده می‌شود:

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !