image

آیا دوست دارید جدیدترین محصول ما را تست کنید؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۱۷ آذر ۱۳۹۳

همیشه برای شرکت‌هایی که در صنعت خودروسازی به فعالیت می‌پرازند، این سوال وجود دارد که چگونه می‌توانند از تبلیغات آنلاین بهره ببرند؟ کاملا سوال به جایی است؛ زیرا خودروها محصولاتی نیستند که بتوان به راحتی آنها را خریداری کرد و هر خریدار دوست دارد قبل از انتخاب خودروی خود، چندین مدل را امتحان کرده و سپس تصمیم نهایی خودش را بگیرد. در جواب این سوال باید به یک تولیدکننده خودرو گفت که فقط و فقط باید روی ارائه یک پیشنهاد ویژه و خاص به خریدار، تمرکز کند.

 

برای مثال یک تولیدکننده خودرو که امتحانش را پس داده، می‌تواند مخاطبش را تشویق کند تا اولین کسی باشد که یک اتومبیل از سری اول تولید مدل جدید این برند را، پیش خرید می‌کند. ولی خودروسازی ماهیندرا که در کشور هند به فعالیت می‌پردازد، برای محصول جدیدش کمپین تبلیغاتی‌ای به راه انداخته که پیشنهاد بسیار ویژه‌تری را به دنبال خود می‌کشد.

image

صفحه فرود بنرهای این کمپین که به صورت هدفمند راه اندازی شده، به مخاطبان پیشنهاد می‌دهد تا جدیترین خودرو این شرکت را به صورت حضوری و کاملا رایگان تست کنند و سپس در مورد خریدشان تصمیم بگیرند.

 

در حقیقت ماهیندرا درب مشتری مداری را از همان اول به مخاطب می‌گشاید و نشان می‌دهد که در درجه اول می‌خواهد که مشتری از خرید خود مطمئن شده و سپس تصمیم نهایی خودش را بگیرد.

 

در کل خیلی از محصولات چنین شرایط مشابهی دارند و باید برای موفقیت خود دست به ارائه چنین پیشنهای بزنند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !