call-to-action

از Call to Action های بزرگ استفاده کنید

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

ما در مقاله های قبلی ای که درباره Call to Action بود، در مورد مواردی چون استفاده از فضای سفید، رنگ های متنوع و همچنین محل مناسب قرارگیری CTA صحبت کردیم. ولی مسئله به این سه مورد ختم نمی گردد و می توان از روش های بسیاری برای طراحی یک Call to Action مناسب استفاده کرد.

یکی از این روش ها این است که شما CTA ای طراحی کنید که به نسبت اجزای بنر و وب سایت، CTA به کار رفته بزرگ تر طراحی شده باشد. این روش به مخاطب کمک می کند تا به راحتی CTA را مشاهده کرده و جذب آن گردد. البته از این نکته می توان در بنر های بزرگ و وب سایت ها استفاده کرد.

برای نمونه به CTA وب سایت مرورگر موزیلا فایر فاکس دقت کنید. در این صفحه همان طور که مشخص است، CTA از دیگر اجزای این وب سایت بزرگتر است و به طور حتم توجه مخاطب را به خوبی جلب می کند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !