skype-logo-open-graph

استراتژی جالب اسکایپ برای دو برابر کردن تعداد کاربرانش

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

اسکایپ یکی از سرویس‌های رایگان در حوزه ارتباطات عمومی است که بوسیله آن می‌توان مکالمه تصویری و صوتی برقرار کرد. این سرویس در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد و به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارتباطی تبدیل شود. ولی اسکایپ در سال ۲۰۰۸ با کاهش تعداد کاربرانش مواجه شد و از این رو تصمیم گرفت برای حل این مشکل، راهکاری آنلاین انتخاب کند.

 

اسکایپ تصمیم گرفت که یک کمپین تبلیغاتی کلیکی در سراسر جهان راه‌اندازی کرده و سعی کند با گسترش بخش ارتباط با مشتری خود، تعداد کاربرانش را در سراسر کشور افزایش دهد. به این منظور چندین فرآیند کلیدی توسط اسکایپ طی شد که عبارتند از:

 

– اسکایپ تعداد کارمندان بخش ارتباط با مشتری‌اش را افزایش داد و به همین دلیل توانست ارتباط گیری با ۹ زبان زنده دنیا را فراهم آورد.

– کمپین تبلیغات کلیکی اسکایپ برای ۱۷۴ کشور راه‌اندازی شد.

– در یک سال تعداد کاربران اسکایپ ۱۰۵% افزایش یافت.

 

استفاده از هدفمندی جغرافیایی به شدت در این کمپین تاثیر مثبت گذاشت و به اسکایپ کمک کرد تا بتواند برای هر کشوری صفحه فرود مناسب (از لحاظ محتوایی و زبان) طراحی کرده و به مخاطبان خود در کشور‌های خارجی احترام ویژه بگذارد.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !