image

اسپرت برند، فروشگاه آنلاینی که به درستی از تبلیغات کلیکی بهره برد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۵ آذر ۱۳۹۳

اسپرت برند یکی از فروشگاه‌های آنلاینی است که در زمینه فروش لوازم ورزشی به فعالیت می‌پردازد و در اولین قدم تبلیغاتی‌اش تصمیم گرفت از روش آنلاین Pay-per-Click (به اختصار PPC) برای برندینگش و افزایش اطلاع‌رسانی در مورد برندش، بهره ببرد.

اسپرت برند از این کمپین نتایج مورد قبولی را دریافت کرد و توانست طبق برنامه‌ قبلی خود به خوبی برندسازی‌اش را انجام دهد. پس از موفقیت این کمپین اسپورت برند تصمیم گرفت برای افزایش فروشش، روی یک کمپین PPC دیگر تمرکز کند.

 

بنرهای کمپین اول اسپرت برند فقط نشان دهنده این بودند که مخاطبان با یک وب‌سایت فروش لوازم ورزشی طرف هستند؛ اما در کمپین دوم این فروشگاه، کمپینی با هدف فروش به راه انداخت و بنرهایی مختص به محصولاتی خاص را طراحی کرد. این کمپین توانست نرخ کلیک خوری (Click- through rate) بنرهای اسپرت برند را با شرایطی برابر، حدود ۴ برابر کمپین اول کند.

 

بنری از کمپین برندینگ اسپرت برند با نرخ کلیک خوری ۰.۱۶۲ :

image

بنری از کمپین فروش اسپرت برند با نرخ کلیک خوری ۰.۶۵۱:

image

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “اسپرت برند، فروشگاه آنلاینی که به درستی از تبلیغات کلیکی بهره برد
  1. پرنیان مهر
    آذر ۶, ۱۳۹۳ — ۶:۳۶ ق.ظ

    به نظر من یکی از دلایل موفقیت این کمپین ، تلفیق یه شعار خوب با call-to-action است .!

  2. sajad nouri
    آذر ۶, ۱۳۹۳ — ۸:۳۷ ق.ظ

    سلام
    شاد، پیروز،و موفق باشید.
    دنیا دنیای اطلاعات و ارتباطات هستش و من میخوام در این تکنولوژی باشم و بیاموزم و عمل کنم اهل ترس و شکستم نیستم فقط اطلاعات کامل و درستی ندارم وگرنه همکاری در یک بازار جهانی عالیه . تشکر از زحمات شما . موفق و موید باشید و پیروز

  3. سحر رضوی
    شهریور ۸, ۱۳۹۴ — ۷:۴۹ ب.ظ

    سلام

    منظور اینه که, اول باید با یه بنر کلی باید برند سازی کنیم, بعد یه بنر اختصاصی تر کار کنیم؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !