campaign

الیران، یک موسسه مجازی که از اولین کمپین کلیکی خود نتایج مطلوبی گرفت

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۴ بهمن ۱۳۹۳

کسب‌وکارهای آنلاین بسیاری هستند که در دو وجه به فعالیت می‌پردازد. البته شاید واژه دو وجهی به اندازه کافی گویای عملکرد اینگونه کسب‌وکارها نباشد. برای نمونه، الیران یکی از کسب‌وکارهایی است که از طرفی تعدادی مربی داشته و از سوی دیگر، شاگردانی دارد که برای این مربیان که خود می‌توانند برای تدریس کردن نام خود را در الیران ثبت کنند، سبب درآمدزایی می‌شوند. اخیرا این موسسه مجازی یک کمپین تبلیغاتی کلیکی راه اندازی کرده که با بودجه متوسطی توانسته نتایج مناسبی را دریافت کند. در ادامه نگاهی اجمالی به این کمپین خواهیم انداخت:

 

چالش: الیران خواستار این بوده که بیشتر به برندسازی در فضای آنلاین پرداخته و کمی خود را بیشتر در معرض دید افراد آنلاین قرار دهد. این کسب‌وکار آنلاین در درجه اول می‌خواسته مربیانی که در زمینه فناوری اطلاعات به فعالیت می‌پردازند آگاه شده و از سوی دیگر دانش‌پژوهان هم از خدماتشان اطلاع پیدا کنند.

 

راه‌حل: الیران تصمیم می‌گیرد که از تبلیغات کلیکی بهره برده و دو کمپین جداگانه، یکی برای دانش‌پژوهان و یکی دیگر را برای مدرسان راه‌اندازی کند.

 

35185062822311459735

71026518234384723527

 

نتایج:

 

– الیران برندسازی خود در فضای آنلاین را تا حدودی انجام داد.

– ۲۰ دانش‌پژوه عضو شدند.

– ۱۰ مربی نام خود را ثبت کردند.

– در حالی که هدف از این کمپین بیشتر برندسازی بود، تعدادی تراکنش مالی هم صورت گرفت که غیرقابل انتظار بودند.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “الیران، یک موسسه مجازی که از اولین کمپین کلیکی خود نتایج مطلوبی گرفت
  1. saba
    بهمن ۱۴, ۱۳۹۳ — ۶:۳۹ ق.ظ

    سلام
    رفتم وبسایتش با اینکه تازه شروع به کار کرده ولی اون چیزی که میخواستم نداشت برگشتم:(

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !