lg_music_flow

امواجی از گلدایران که شما را جذب خواهند کرد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۳۰ تیر ۱۳۹۴

Music Flow یکی از محصولات صوتی جدید شرکت ال‌جی است که اخیرا به بازار جهانی عرضه شده و بواسطه کیفیت خوب خود توانسته نظر خیلی از طرفداران این برند را به خود جلب کند. اخیرا پای این محصول به ایران هم باز شده و گلدایران برای تبلیغ آن یک کمپین تبلیغاتی نمایش بنر طراحی کرده که صفحه فرود بسیار متفاوتی را به همراه خود دارد.

 

می‌توان گفت که ال‌جی در حین طراحی این صفحه فرود تمام اصول اساسی و تاثیرگذار را رعایت کرده و توانسته یک نمونه بسیار خوب را از خود به جا بگذارد. اولین موردی که شما را در این صفحه فرود جذب می‌کند، امواج قرمز رنگی هستند که از Music Flow به صورت مجازی جاری می‌شوند. این امواج در حقیقت نشانگر بی‌سیم بودن این گجت هستند و بدون خواندن محتوا این صفحه هم می‌توانید متوجه ماهیت این محصول بشوید.

goldiran

استفاده از تصاویر روشن و واضح از مواردی است که در این صفحه فرود، روی مخاطب تاثیر مثبت گذاشته و او را جذب می‌کند. یکی دیگر از نکات ریزی که در این صفحه فرود اعمال شده، گوشی همراهی است که در سمت چپ صفحه فرود قرار گرفته و در مرکز آن می‌توانید سرتیترهای مربوط به صفحه فرود را مشاهده کنید.

 

از آنجایی که این کمپین با هدف برندینگ Music Flow راه‌اندازی شده، دیگر روی مرحله خرید این محصول تمرکز نشده است. در کل چنین صفحات فرودی می‌توانند سرمشق خوبی برای کسب‌وکارهایی باشند که می‌خواهند یک کمپین موفق برای خود طراحی کنند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “امواجی از گلدایران که شما را جذب خواهند کرد
  1. ali
    مرداد ۱, ۱۳۹۴ — ۵:۴۵ ب.ظ

    چطور میشه از شما برای تبلیغات مشاوره گرفت

  2. بنر آن دیزاین
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۱:۰۹ ق.ظ

    به نظرم چیزی که این بنر ال جی رو انقدر دل پسند میکنه وجود تضاد در رنگ و استفاده از بنر با طرح استیله هستشاین باعث القای کیفیت ، استحکام و مدرن بودن محصولات در افکار مخاطب میشه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !