self-esteem-social-experiment-choose-beautiful-dove-1

انتخاب زیبایی فقط دست خود شماست

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

برند داو که یکی از زیر مجموعه‌های یونیلیور به حساب می‌آید و همیشه روی این موضوع که همه زیبا هستند توجه ویژه‌ای داشته، اخیرا در همین راستا یک کمپین موفق به نام Choose Beautiful# راه‌اندازی کرده‌است که در ادامه به نگاهی اجمالی به روند این کمپین خواهیم انداخت:

 

در این کمپین که بیشتر به صورت محیطی طراحی شده، داو یک سری دروازهای عنوان داری در ایستگاه‌های شهرهای دهلی، شانگهای، سانفرانسیسکو و لندن قرار داده است. در کنار هر دورازه که روی آن نوشته شده زیبا، یک دروازه هم با نام متوسط قرار دارد.

 

۹۶% بانوان جهان برای توصیف چهره خود از واژه زیبا استفاده نمی‌کنند و داو به همین دلیل تصمیم گرفته تا کمپینی راه‌اندازی کند که نشان دهد انتخاب زیبا بودن دست خود انسان است. به نظر می‌آید که داو می‌خواهد این جرات را به بانوان بدهد که خود را زیبا دانسته و آنها را تشویق کند تا از آنچه هستند لذت ببرند. برای فهم بیشتر موضوع کافیست به تصویر متحرک زیر نگاه کنید.

 

self-esteem-social-experiment-choose-beautiful-dove-9

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !