zomato-app-tech-body

انسان ها این دنیا دو دسته اند، کمپین بسیار متفاوت زماتو

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۸ مهر ۱۳۹۳

زوماتو یک اپلیکیشن تحت موبایل است که مخاطب هدفش افراد رستوران گرد هستند و می‌توان گفت یکی از رقیبان فوراسکوار به حساب می‌آید. این برند اخیرا یک کمپین به راه انداخته که توانسته نظر خیلی از افراد را به خودش جلب کند. در این کمپین زوماتو با زیرکی خاصی همه مردم دنیا را به دسته تقسیم کرده و بهتر است خود شما تصاویر منتشر شده از این کمپین را در زیر مشاهده کنید.

two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-4 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-5 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-6 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-7 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-8 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-11 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-12 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-13 two-kinds-of-people-project-infographics-zomato-14

طراحان این کمپین توانسته اند به واسطه خلاقیت و سادگی، بی نظیر عمل کرده و به خوبی میان مردم دنیا تفاوت قائل شوند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “انسان ها این دنیا دو دسته اند، کمپین بسیار متفاوت زماتو
  1. پویان
    آبان ۱۸, ۱۳۹۴ — ۶:۴۱ ق.ظ

    واقعاً عالی بود!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !