oppo_agent

انواع تبلیغات اینترنتی: تبلیغات پاپ.آپ (Pop-up Ads)

گوناگون - نویسنده : شایان شلیله - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

صفحات ناخواسته‌ ای که در هنگام باز کردن یک صفحه‌ی وب، به همراه آن باز شده و آگهی نمایش می‌دهند تبلیغات «پاپ.آپ» هستند. این صفحات معمولا در اندازه‌ای کوچک‌تر از صفحه‌ی استاندارد مرورگرهای اینترنتی هستند و با بارگذاری شدن صفحه‌ اصلی، آنها نیز به‌طور اتوماتیک باز می‌شوند. این نوع تبلیغات از آنجایی که به‌صورت پیش‌بینی‌ نشده همراه با برخی صفحات باز می‌شوند اغلب حالتی آزاردهنده دارند. اکثر مرورگرهای اینترنتی این امکان را فراهم می‌ کنند که در هنگام کار در اینترنت جلوی نمایش همه‌ی صفحات پاپ.آپ گرفته شود. برخی نوارهای ابزار اینترنتی نیز پس از نصب شدن بر روی دستگاه کامپیوتر به‌ صورت پیش‌فرض نمایش تبیغات پاپ.پاپ را منع می‌ کنند.

همین طور که مشخص است به دلیل اینکه این روش تبلیغات زیاد برای کاربران اینترنت جذاب نیست و چندان تاثیر مناسبی روی آنها نمی گذارد، زیاد هم مورد استفاده قرار نمی گیرد.

تبلیغات «پاپ.آندر» (Pop-Under) هم نوعی از تبلیغات پاپ.آپ هستند. پاپ.آندرها هم به‌صورت ناخواسته و به شکل یک صفحه‌ی مستقل از صفحه‌ی اصلی طراحی شده‌اند. اما پاپ.آندرها در زمان نمایش صفحه اصلی باز نمی‌شوند، بلکه در زیر آن پنهان شده‌اند و هنگامی که صفحه‌ی اصلی بسته می‌شود، آنها باز می‌شوند.

این روش تبلیغاتی هم به خاطر دلایلی که گفتیم در هیچ جای دنیا توسط برند های شناخته شده، مورد استفاده قرار نمی گیرد و همچنین در کشور ما هم چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

شایان شلیله

اگر می‌خواین منو بیشتر بشناسین، اسممو تو گوگل سرچ کنین... :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !