url

انواع تبلیغات اینترنتی: خبر-آگهی‌های آنلاین (Online Advertorials)

تبلیغات آنلاین - نویسنده : شایان شلیله - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

اکثر شما با بخش رپورتاژ آگهی که عموما در مطبوعات شناخته شده منتشر می‌شود آشنا هستید. رپورتاژ آگهی در حقیقت همان «ادورتوریال» (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند، اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ تهیه شده‌اند.

در فضای وب و در برخی وب‌سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. گزارش‌ها و خبرهای تبلیغی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب «گزارش-آگهی‌ها» و «خبر-آگهی‌ها» در برخی وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود. این مطالب باید از سوی وب‌سایت نمایش‏‌دهنده، از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه می‌شوند جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.

برای مثال به رپورتاژ آگهی زیر توجه کنید که توسط مجله اصلی شرکت مایکروسافت به سفارش سونی منتشر شده است.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

شایان شلیله

اگر می‌خواین منو بیشتر بشناسین، اسممو تو گوگل سرچ کنین... :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !