Untitled13

اولین کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران در اسفند ۹۳

گوناگون - نویسنده : حسام اسعدی - ۵ اسفند ۱۳۹۳

دیجیتال مارکتینگ، یکی از حوزه‌های نوین و کارآمد دنیای بازاریابی است که اخیرا مورد توجه شرکت‌های ایرانی قرار گرفته و به همین دلیل اکثر این شرکت‌ها از علم این نوع بازاریابی آگاهی ندارند. از این رو گروهی از متخصصان فعال در این حوزه تصمیم گرفته‌اند که با برگزاری یک کنفرانس، تجربیات شرکت‌های موفق در بازاریابی دیجیتال را به اشتراک گذاشته و کمک کنند تا علاقمندان به این حوزه نوین بتوانند برای بهره‌وری از دیجیتال مارکتینگ به درستی تصمیم‌گیری کنند.

 

در این کفرانس در مورد مباحثی چون بازاریابی آنلاین، آنالیز و تحلیل، طراحی صفحه فرود و بنر، برنامه‌ریزی‌ شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، خبرنامه، برندسازی، طراحی کمپین و تست کاربردپذیری صحبت خواهد شد.

 

سخنرانان این کنفرانس، شایان شلیله (بنیان‌گذار شبکه تبلیغات)، مجید کثیری (بنیان‌گذار اخبار رسمی)، حسین موسوی (مدیر ارتباط با مشتری)، غزل شیشوانی (مدیر محصول در سراوا)، ندا گلشن (مدیر تیم طراحی در سراوا)، نیکی آقایی (کارشناس رسانه‌های اجتماعی)، فرید اسدی (کارشناس آنالیتیکی و سئو)، پویان وحیدی (ارشد طراحی)، نیما مبارکی (کارشناس ارتباط با مشتری)، محمد عربگری (کارشناس ارتباط با مشتری) و رامین جابری (کارشناس تولید محتوا) خواهند بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنفرانس دیجیتال مارکتینگ می‌توانید به وب‌سایت این کنفرانس و برای ثبت‌نام هم می‌توانید به وب‌سایت MyEvent مراجعه کنید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسام اسعدی

من در واقع یک میکروبیولوژیستم! اما به دلیل شغل پدرم از وقتی به دنیا اومدم کامپیوتر و دنیای دیجیتال جزئی از زندگی من بوده و من همیشه تو این زمینه فعالیت داشتم و مدتی هم طراح بودم... به نوآوری های دنیای دیجیتال و کارهای دقیق علاقه ی زیادی دارم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “اولین کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران در اسفند ۹۳
  1. خسرو اسدی
    اسفند ۱۷, ۱۳۹۳ — ۱:۴۹ ب.ظ

    سلام، من به کنفرانس نرسیدم، ای کاش بصورت یه پکیج که شامل ویدیوهای کنفرانس و پاورپوینهای و جزوات ارائه بشه تا مایی که نتونستیم تو این کنفرانس شرکت کنیم، حداقل با خرید این پکیج از مطالب ذکر شده بهره ببریم…

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !