acer

ایسر و روش پنهان تبلیغاتی این برند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۴ بهمن ۱۳۹۳

ایسر یکی از تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی است که اخیرا به شدت روی تولید لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمندش تمرکز کرده و توانسته بخش عمده‌ای از بازار آسیا را در دست بگیرد. اخیرا این برند با قدمت، شیوه‌های تبلیغاتی جالبی را برگزیده که در ادامه مطلب به بررسی یکی از آنها خواهیم پرداخت.

ایسر که بیش از پیش روی تولید لپ‌تاپ‌هایش تمرکز دارد، اخیرا به یک شیوه تبلیغاتی روی آورده که در آن مستقیما لپ‌تاپ‌های این برند نمایش داده نمی‌شوند. این غول تایوانی در سراسر آسیا به دنبال محصولاتی می‌گردد که در آنها خلاقیت موج می‌زند و به تولیدکنندگان آنها کمک می‌کند که به بهترین نحوه تبلیغاتشان را شروع کنند. البته می‌توان این رویه را نوعی اسپانسر شدن نامید؛ ولی در حقیقت قضیه بسیار متفاوت بوده و رسما ایسر به عنوان اسپانسر این گونه محصولات معرفی نمی‌گردد.

آخرین محصولی که در تبلیغات آن به خوبی می‌توان برند ایسر را مشاهده کرد، یک وسیله خلاقانه است که Super Gorone Desk نام دارد و خط تولید آن در ژاپن آغاز شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتواند در حین خواب از لپ‌تاپش بهره ببرد.

این روش تبلیغاتی یک رابطه برد – برد را به دنبال دارد و حتی اگر مبلغی هم میان دو برند رد و بدل نگردد، در هر صورت یکی از خلاقیت و دیگری از نام برند به کار رفته در تبلیغاتش بهره می‌برد.

 

blogad3

blogad1

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !