ikea-logo

اینستاگرام، کاتالوگی منحصر به فرد برای محصولات آیکیا

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

اخیرا نمایندگی کشور روسیه برند آیکیا که به تولید لوازم منزل می‌پردازد، کمپین تبلیغاتی جالبی برای وب‌سایتش به راه انداخته که تمام آن به استفاده درست و خلاقانه از اینستاگرام، ختم می‌گردد.( اگر در مورد اینستاگرام می خواهید بیشتر بدانید مقاله انواع شبکه‌های اجتماعی را بخوانید) آیکیای روسیه به وسیله اینستاگرام تمام دسته‌بندی های کاتالوگ محصولات جدیدش را به نمایش گذاشته و در حقیقت یک حساب کاربری اینستاگرام را به کاتالوگ تبدیل کرده است! این حساب کاربری در عرض فقط ۵ روز، پانزده هزار دنبال کننده پیدا کرده که این رقم بسیار قابل توجه است.

 

instagram-pic

در حقیقت بخش رسانه‌های اجتماعی ایکیا، از اینستاگرام، چهره‌ای مانند یک وب‌سایت ساخته است؛ که کاربر با دیدن هر عکس و کلیک روی لینک موجود در زیر آن، می‌تواند وارد کاتاگوری آن نوع محصول در وب‌سایت آیکیا شود. البته شرکت آیکیا با یک آژانس تبلیغاتی آنلاین به همکاری می‌پردازد که این ایده هم توسط آنها عملی شده است. ما قبلا  اینستاگرام برای فروشگاه‌های آنلاین را ذکر کرده بودیم و حال به صورت واقعی مشاهده کردید که یک فروشگاه و برند چگونه از آن بهره برده است.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “اینستاگرام، کاتالوگی منحصر به فرد برای محصولات آیکیا
  1. فید بک : بهترین هاى رسانه هاى اجتماعى: دنیای آیکیا در پینترست | بلاگ‌اد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !