فیسبوک هنوز نمرده است

اینفوگرافیک: فیسبوک هنوز نمرده است.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : امی جمالیان - ۲۹ مهر ۱۳۹۴

فیسبوک مرده است. – احتمالا شما هم این روزها این جمله را بارها و بارها از زبان دوستان متخصص و غیر متخصص شنیده‌اید. اما اگر یک نگاه تخصصی واقعی داشته باشیم میبینیم که با ۱.۵ میلیارد کاربر فعال در ماه، واضح است که هیچ اتفاقی برای فیسبوک نمی‌افتد.

از طرفی امکاناتی که این پلتفورم برای تبلیغات به شما می‌دهد با دیگر پلتفورم‌ها بسیار متفاوت است. بکن و نکن‌های صفحه‌های فیسبوک، توصیه‌هایی است برای انجام دادن (و البته انجام ندادن) برای جذب مخاطب از طریق صفحه فیسبوک. ما این ۱۰ نکته را پیدا کردیم و در قالب یک راهنما به شما تقدیم می‌کنیم.

البته بد نیست که یادمان نرود این آمار جهانی است و تجربه ثابت کرده که رفتار کاربران ایرانی کمی با کاربران دیگر  نقاط دنیا متفاوت است. اما بررسی آمار و اعداد همیشه با یک نتیجه‌گیری همراه است و ساده‌ترین نتیجه‌گیری بعد از بررسی این آمار می‌تواند درک پتانسیل فیسبوک برای تبلیغات باشد.

facebook-is-not-dead-yet-farsi

 

پ.ن: اگر روزانه در صفحه فیسبوک، بین پستهای دوستان و صفحه‌های مورد علاقه‌تان پست‌ها و محتوای نامرتبط میبینید و از آن‌ها کلافه شده‌اید به کمپین مبارزه با اسپم (StopSpam) بپیوندید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

امی جمالیان

با اینکه یه دهه هفتادی هستم اما خیلی چیزها رو با دهه شصتی‌ها تجربه کردم. اولین بار تو دوران راهنمایی وارد دنیای وب شدم و یکی از بزرگترین دغدغه‌هام این بوده که بفهمم چی باعث می‌شه آدم‌‌ها بیشتر به سراغ وب سایت من بیان! کار من تولید محتواست و اینجا من براتون راجع به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی می‌نویسم.

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “اینفوگرافیک: فیسبوک هنوز نمرده است.
  1. محتوا پادشاه است
    مهر ۳۰, ۱۳۹۴ — ۷:۰۱ ق.ظ

    نکات جالبی رو ذکر کردید.
    با ذکر منبع بازنشر می کنیم

  2. داروخونه
    آبان ۳, ۱۳۹۴ — ۱:۲۸ ب.ظ

    بومی سازی روندی است که در مورد این مقاله باید صورت بگیره . با توجه به فیلتر بودن فیس بوک در ایران و پروسه سخت گذر از آن و نیز غیر قانونی بودن استفاده از فیلترشکن اکثریت مردم به شبکه های اجتماعی موبایلی نظیر اینستاگرام ، لاین ، بادو ، بیتاک و پیام رسان هایی نظیر تلگرام روی آوردن که نسل جدیدی از شبکه های اجتماعی هستن با دسترسی بسیار راحت تر . در بقیه موارد با شما موافقم . اگر چه در خارج از ایران هم پینترست رقیب قدرتمندی برای فیسبوک شده و عرصه رو بر فیس بوک تنگ کرده . در هر حال فیسبوک همچنان فیسبوکه ، اگرچه ضعیف تر و پولی تر از گذشته !

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !