banner design

آناتومی یک بنر بی‌نظیر در تبلیغات آنلاین

طراحی بنر - نویسنده : حسام اسعدی - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

هر فردی که در زمینه طراحی بنر به فعالیت می‌پردازد، تعریف متفاوتی از یک بنر خوب دارد و هر طراح به نوبه خود، روی بخش خاصی از بنر تمرکز می‌کند. مشتریان هم، چه خوب و چه بد باشد ناچارا وارد جریان طراحی شده و دوست دارند خواسته‌هایشان اعمال شود. البته در خیلی از موارد می‌بینیم که دخالت مشتری‌ها سبب ایجاد کمپین‌های بسیار موفقی می‌شود.

البته مشتریانی هم هستند که دوست دارند بنرهای تبلیغاتیشان را خود طراحی کرده و در حقیقت این اینفوگرافیک برای این افراد در زیر قرار داده شده است.

 

منبع: BuySellAds

 banner infographic

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسام اسعدی

من در واقع یک میکروبیولوژیستم! اما به دلیل شغل پدرم از وقتی به دنیا اومدم کامپیوتر و دنیای دیجیتال جزئی از زندگی من بوده و من همیشه تو این زمینه فعالیت داشتم و مدتی هم طراح بودم... به نوآوری های دنیای دیجیتال و کارهای دقیق علاقه ی زیادی دارم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “آناتومی یک بنر بی‌نظیر در تبلیغات آنلاین
  1. حامد اردستانی
    مهر ۲۴, ۱۳۹۵ — ۱۲:۴۳ ب.ظ

    سلام متن مفیدیه! لطفا چند نمونه واقعی مثال بزنید!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !