info-feat

اینفوگرافیک: بازاریاب مدرن؛ نیمی دانشمند و نیمی هنرمند

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : سروش عباسی - ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

تکنولوژی، بازاریابی را وارد مرحله‌ جدیدی کرده و می‌توان گفت این حرفه از حالت سنتی خود خارج شده‌است. دنیای تکنولوژی، ابزار و استراتژی‌هایی برای بازاریابان به ارمغان آورده که باعث پیشرفت چشمگیر آنها شده‌است. یک بازاریاب مدرن دارای دو بعد است، یک بعد هنری و بعدی دیگر بر اساس علم و دانش.

از طرفی، بازاریابان باید با به کارگیری خلافیت و قوه تخیلشان به طراحی کمپین‌های تبلیغاتی پرداخه و از سوی دیگر باید به کمک تکنولوژی استراتژی‌های خود را تحلیل کنند. در این اینفوگرافیک وارد جزییات این دو بعد می‌شویم که حتما به کار همه بازاریابان خواهد آمد:

e65c64aa447bb2d88bf7680a4c03a0f4

منبع: وبلاگ SalesForce

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سروش عباسی

وقتی خودم رو از همه چیز خالی میکنم ایده های جالبی به ذهنم میرسه... همیشه سعی میکنم رویاهامو زندگی کنم. با من در ارتباط باشید، از ارتباط جدید به شدت استقبال میکنم .

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !