anatomy-of-a-cta-feature

اینفوگرافیک: با آناتومی یک Call to Action بیشتر آشنا شوید

تجربه کاربری - نویسنده : رامین جابری - ۷ آبان ۱۳۹۳

ما در مطالب قبلیمون در مورد انواع Call to Action ها و همچنین اینکه نبود این جز مهم از بنر و صفحه فرود، می‌تواند باعث شکست کمپین تبلیغاتی شما گردد، صحبت کردیم. اما در مطلب امروز می‌خواهیم به آناتومی Call-to-Action نگاهی بیاندازیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم یک Call to Action ایده‌آل طراحی کنیم.

 

در این اینفوگرافیک عنوان شده که برای جداسازی حاشیه Call to Action باید از رنگ‌هایی بهره ببرید که سبب مشخص سازی آن گردند.

 

منبع: Vieo Design

اینفوگرافیک آناتومی یک Call-to-Action

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !