geotar

اینفوگرافیک: سه دلیل برای استفاده از هدفمندی جغرافیایی

طراحی کمپین تبلیغاتی - نویسنده : حسین موسوی - ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

در سراسر جهان، کسب‌وکارهایی هستند که محصولات آنها برای یک سری مخاطب هدف خاص که در موقعیت مکانی خاصی قرار دارند، تولید شده و برای تبلیغ چنین محصولاتی، تنها راه چاره این است که مردم آن موقعیت جغرافیایی، مورد هدف تبلیغات راه‌اندازی شده قرار بگیرند. در دنیای تبلیغات، همیشه راهکارهای آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی بهتر جواب داده‌اند و بواسطه آنها راحت‌تر می‌توان به مخاطب هدف دسترسی پیدا کرد. ولی هدفمندی جغرافیایی، امکانی است که میزان دسترسی به مخاطب را افزایش داده و به آگهی‌دهندگان این امکان را می‌دهد که پیامش را دقیقا به نقاطی نشان دهد که مدنظرش است. در ادامه نگاهی به یک اینفوگرافی می‌اندازیم که شما را کاملا با این هدفمندی آشنا خواهد کرد:

 

Location-based

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !