url

اینفوگرافیک: اهمیت انتخاب رنگ در بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : رامین جابری - ۳۰ دی ۱۳۹۴

مردم نسبت به رنگ‌های متفاوت، واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند و اگر شما بدانید که هر رنگی چه تاثیری در ذهن مخاطبانتان می‌گذارد، می‌توانید راحت‌تر مخاطب مورد نظراتان را تحت تاثیر قرار بدهید. برای نمونه رنگ بنفش، از پایداری رنگ آبی و انرژی رنگ قرمز بهره می‌برد و در این رنگ، صفاتی چون تجمل، نجابت، بلند همتی و قدرتمندی خودنمایی می‌کنند. پس از مطالعه این اینفوگرافیک، با اهمیت بودن انتخاب رنگ در بازاریابی برای شما بدیهی خواهد شد.

 

اهمیت انتخاب رنگ در بازاریابی

 گردآوری: تیم ای‌نتورک

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “اینفوگرافیک: اهمیت انتخاب رنگ در بازاریابی
  1. تکتم
    شهریور ۴, ۱۳۹۳ — ۱:۳۱ ب.ظ

    چه خوب بود ترجمه می کردید

  2. مرتضی
    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۴ — ۸:۵۲ ق.ظ

    لطفا ترجمه را هم قرار بدید

  3. فید بک : اینفوگرافیک: اهمیت انتخاب رنگ در بازاریابی | پرتال روزنه نور

  4. هدایای تبلیغاتی
    مرداد ۳, ۱۳۹۵ — ۶:۲۶ ق.ظ

    خیلی جالب بود ممنون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !