neurons-brain-signals-logos

اینفوگرافیک: چگونه ذهن شما لوگوها را تجزیه و تحلیل می‌کند؟

طراحی و گرافیک - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ مهر ۱۳۹۳

یک دقیقه وقت گذاشته و به برند مورد علاقه خود فکر کنید.

 

ممکن است که برند مورد نظر شما، یک برند مشهور دنیای تکنولوژی مانند اپل و یا برندی چون مرسدس بنز باشد که به تولید ماشین می‌پردازد.

 

حالا زمان آن رسیده که به لوگوی برند مورد علاقه‌تان فکر کرده و ببینید که وقتی به آن نگاه می‌کنید، چه حسی به شما دست می‌دهد؟ احساس راحتی؟ یا انگیزه؟ آیا رنگ‌های به کار رفته در آن با حس شما مطابقت دارد یا خیر؟

حسی که لوگوی یک برند به شما منتقل می‌کند، حاصل یک سری فعل و انفعالات است که فقط در یک چهارصدم ثانیه در مغز شما رخ می‌دهد. شما در همین مدت زمان لوگوی یک برند را تشخیص داده و پردازش می‌کنید. در اینفوگرافیک زیر، اطلاعاتی جالب درباره این موضوع وجود دارد که اگر به دنبال تغییر لوگوی خود هستید، بد نیست که از مطالبش بهره ببرید.

منبع: Logo Maker

info2014-10-18

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “اینفوگرافیک: چگونه ذهن شما لوگوها را تجزیه و تحلیل می‌کند؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !