Untitled1

اینفوگرافیک: ۴ نابودگر نرخ تبدیل صفحه اصلی وب‌سایت (به زبان پارسی)

تجربه کاربری - نویسنده : حسام اسعدی - ۲ آذر ۱۳۹۳

نرخ تبدیل: در حقیقت همان Conversion Rate است. در بازاریابی اینترنتی مفهوم نرخ تبدیل یا conversion rate درصدی از بازدیدکنندگان وب سایت است که واقعا خرید (یا هدف دیگری) را انجام می‌دهند. conversion rate یا نرخ تبدیل وب سایت از طریق فرمول زیر محاسبه می‌شود:

 

تعداد خرید (یا اهداف دیگر) ÷ تعداد بازدیدکنندگان سایت = نرخ تبدیل (Conversion rate)

نرخ تبدیل سایت کمیتی مهم تر از اندازه گیری فروش است. نرخ تبدیل یک میزان برای پاسخگویی نیازهای مشتریان فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت به حساب می‌آید. نرخ تبدیل شما همچنین، یک روش برای اندازه گیری کیفیت ترافیک و بازدیدهایی است که شما برای وب‌ساییتان به دست می آورید، به شمار می رود.

در اینفوگرافیک زیر ۴ موردی را آورده ایم که سبب از بین رفتن نرخ تبدیل (Conversion Rate) صفحه اول وب‌سایت شما می‌شوند:

۱ – منوی راهبری نامناسب

۲- الزام به ثبت نام کاربر

۳- صدا و فیلم سر زده

۴- تبلیغات بیش از حد

نابودگر نرخ تبدیل

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسام اسعدی

من در واقع یک میکروبیولوژیستم! اما به دلیل شغل پدرم از وقتی به دنیا اومدم کامپیوتر و دنیای دیجیتال جزئی از زندگی من بوده و من همیشه تو این زمینه فعالیت داشتم و مدتی هم طراح بودم... به نوآوری های دنیای دیجیتال و کارهای دقیق علاقه ی زیادی دارم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “اینفوگرافیک: ۴ نابودگر نرخ تبدیل صفحه اصلی وب‌سایت (به زبان پارسی)
  1. امیر فتاح زاده
    آذر ۳, ۱۳۹۳ — ۶:۴۵ ق.ظ

    ممنون ، مطلب مفیدی بود.

  2. نسیم دهقان
    بهمن ۸, ۱۳۹۳ — ۱۱:۲۶ ق.ظ

    خیلی مفید بود ممنونم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !