crm

اینفوگرافیک: ۶ شاخصی که نشان می‌دهند شما به یک CRM احتیاج دارید

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۷ بهمن ۱۳۹۴

CRM ها سیستم‌های تحت وب یا آفلاینی هستند که به شما این امکان را می‌دهند که ارتباطات خود با مشتریانتان را کاملا زیر ذره‌بین برده و آنها را همچنان مورد بررسی تخصصی قرار دهید. اکثر کسب‌وکارهای کوچک لازم نمی‌دانند که از CRM ها بهره ببرند و معمولا به واسطه نرم‌افزارهای ساده به امور مشتریان خود رسیدگی می‌کنند.

 

اما زمانی فرا می‌رسد که کسب‌وکارهای کوچک روبه رشد هم باید یک CRM تهیه کرده و به کمک آن به مدیریت ارتباط با مشتریانشان بپردازند تا از امور آنها غافل نشده و همواره آنها را راضی نگه دارند. در این اینفوگرافیک ۶ نکته آمده که به شما زمانی که باید CRM خود را تهیه کنید نشان می‌دهند:

 

crm-info

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

13 دیدگاه در رابطه با “اینفوگرافیک: ۶ شاخصی که نشان می‌دهند شما به یک CRM احتیاج دارید
  1. فید بک : اینفوگرافیک: ۶ شاخصی که نشان می‌دهند شما به یک CRM احتیاج دارید | پرتال روزنه نور

  2. حسام شفیع
    بهمن ۸, ۱۳۹۴ — ۷:۳۴ ق.ظ

    ممنون از مقاله مفیدتون، به نظرم موارد زیر هم در این رابطه صدق می کنند:
    اگر برخی مشتریان بلقوه و فروش های در حال پیگیری فراموش می شوند و ما زمانی آگاه می شویم که دیگر دیر شده است. البته درصورتی که متوجه شویم.
    اگر مدیریت، فروشنده ها، مسئول دفتر و یا حتی واحد های گوناگون فایل های متفاوت از اطلاعات مشتریان نگهداری می کنند و نقطه واحدی برای تجمیع همه اطلاعات مشتری وجود ندارد.
    اگر نیاز به گزارشی راجع به فروش یا وضعیت یک مشتری داریم اما زمان زیادی صرف آماده کردن آن می شود. البته در صورتی که اطلاعات وجود داشته باشد.

  3. شایان توابی
    بهمن ۱۰, ۱۳۹۴ — ۸:۲۹ ق.ظ

    خوب بود فقط بهزاد کیه؟

  4. جوادهمایونی
    بهمن ۱۰, ۱۳۹۴ — ۹:۴۰ ق.ظ

    باعرض سلام و باتشکر از شما آقای جابری عزیز بابت مطلب کوتاه و کاربردی که منتشر کردید
    اگر مقدور بود لطفا شاخص های یک CRM خوب را هم بیان کنید تا در انتخاب آن این موارد را در نظر بگیریم چون به نظرم مجموعه ما هم باتوجه به توسعه بخش های مختلف سایت نیاز به یک سیستم CRM داریم ولی از شاخص های انتخاب یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان خوب و جامع مطلع نیستیم
    باتشکر از سایت خوب شما و مطالب آموزنده آن
    جواد همایونی از آی هدیه

    • رامین جابری
      بهمن ۱۱, ۱۳۹۴ — ۷:۲۰ ق.ظ

      سلام جناب آقای همایونی، حتما به زودی مطلبی درباره شاخص‌های یک CRM خوب مطلبی منتشر می‌کنم. نهایتن تا آخر هفته دیگه.

      ممنون از توجهتون

    • رامین جابری
      بهمن ۱۸, ۱۳۹۴ — ۷:۲۳ ق.ظ

      یه مطلب در این رابطه منتشر کردیم، البته به زودی یه اینفوگرافیک ساده در مورد CRM ها منتشر می‌کنم که تو اون نشون دادیم که کدوم از CRM ها بیشتر طرفدار دارن و مورد استفاده قرار می‌گیرن.

  5. آتوسا
    بهمن ۱۱, ۱۳۹۴ — ۴:۰۶ ق.ظ

    مطلب جالب و ارزنده ای بود. ممنون.

  6. فید بک : ۸ ویژگی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری که هر شرکتی به آنها نیاز دارد | پرتال روزنه نور

  7. فید بک : ۸ ویژگی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری که هر شرکتی به آنها نیاز دارد | پرتال تبلیغاتی کشور

  8. آرش
    اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ — ۱۲:۰۴ ب.ظ

    سلام بسیارمطالب خوبی بود ممنونم ازاینکه مطالب کلیدی رو بهش پرداختین

  9. dargah
    تیر ۱۴, ۱۳۹۵ — ۷:۳۹ ق.ظ

    استفاده کردیم و مفید و موثر بود سپاسگزاریم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !