marketingCloud

بازایابی سنتی و پایان دوران حرفه‌ای شما

گوناگون - نویسنده : علی وارسته - ۲۴ آبان ۱۳۹۳

بسیاری از مردم از دیجیتالی شدن وحشت دارند.

مدیران شبکه های تلویزیونی در مورد جایگاه آینده شبکه های خود تردید دارند.

برخی از سردبیران روزنامه بر این باورند که دوران روزنامه و مجله به سر رسیده است و روزنامه ها در مسیر

سقوط آزاد قرار دارند.

 

نسلی از مدیران شرکت های تبلیغاتی احساس می کنند فعالیت آنها دیگر فایده ای ندارد.

ممکن است برخی بازاریابان با روش های دیجیتالی مخالف باشند و همچنان از شیوه بازاریابی سنتی که برای چندین

سال متوالی از آن استفاده کرده اند ، استفاده کنند. ولی عمر مفید این روش های بازاریابی سنتی رو به پایان

است.

 

شیوه ها سنتی تنها وقتی تاثیر گذار بودند که رسانه های گروهی که تابع آنها بودند ، طرفدار داشتند، ولی امروزه آن

رسانه ها طرفداران خود را از دست داده اند. افرادی که هنوز هم از روش های سنتی استفاده می کنند، در راهی قدم

گذاشته اند که شرکت های بزرگ و کارخانه های بزرگ طی قرن ها در این مسیر ورشکست شده اند .

 

جهان سنتی و تبلیغات سنتی

جهان سنتی رو به نابودی است. برندها و مارک ها،برای ارتباط گیری محسوس و پویاتر با مشتریان توسط رسانه

دچار مشکل شده اند. از سوی دیگر، مشتریان از مشاهده روزانه تبلیغات در رسانه (mass media) های عمومی

های گوناگون به ستوه آمده اند.

 

با این حال بازاریابان در حال تلاش برای تطابق خود با دنیای دیجیتال و استفاده از روش های نوین در تجارت خود

هستند، چرا که روش های قبلی هیچ موفقیتی را برای آنان کسب نکرده است. این مورد را می توان به صورت

خاص در کسب و کار هایی مشاهده کرد که برپایه ی اینترنتی راه اندازی شده اند.

 

دلیل این عدم موفقیت بر می گردد به اصول بازاریابی که در دهه ۱۹۶۰ پایه گذاری شد . در آن دهه شیوه موثر

بازاریابی را تنها تبلییغات تلویزیونی می دانستند، چرا که در آن دوره ارزان ترین و در دسترس ترین رسانه گروهی

تلویزیون بوده است.

 

انتخاب تلویزیون به عنوان ابزار بازاریابی یک انتخاب برای بازاریابان نبود، بلکه این بازاریابی بود که اثرات مثبت

تبلیغات ارزان بوسیله تلویزیون را به افراد نشان می داد.

 

برای آن که دیدی دیجیتال داشته باشیم و از این روش های نوین دیجیتال برای بازاریابی استفاده کنیم، می بایست تمام

تفکرات و اصول روش های گذشته را از ذهن خود پاک کنیم.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !