volkswagen-logo

بازی فولکس‌واگن با محتوا برای کمپین تبلیغاتی جدیدش

تبلیغات چاپی و محیطی - نویسنده : رامین جابری - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

همان طور که می‌دانید، کمپانی فولکس‌واگن یکی از تولیدکنندگان خودروهای شهری است که توانسته تا به امروز برندهای بسیاری را از آن خود کند. این شرکت اخیرا یک کمپین برای فرهنگ‌سازی رانندگی طراحی کرده که بسیار مورد توجه قرار گرفته. در ادامه نگاهی اجمالی به این کمپین می‌اندازیم که توسط یک آژانس خلاقیت رومانیایی طراحی شده‌است.

 

در حالی که همه به سمت محتوا تصویری حرکت می‌کنند و کمتر به محتوا نوشتاری گرایش دارند، این آژانس فقط روی محتوا تبلیغاتی فولکس‌واگن تمرکز کرده است و توانسته یک بازی جالب با کلمات انجام دهد. در حقیقت ایده این کمپین از اینجا آمده که شما می‌توانید با رعایت رانندگی و سرعت خود، جلوی خیلی از اتفاقات بد را بگیرید. محتوا این کمپین هم دقیقا به همین شکل برآورد شده که بهتر است در زیر، خودتان محتوای بی‌نظیر برآورد شده را مشاهده کنید.

 

boss_aotw_0

cooking_aotw

sorry_aotw_0

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !