5_Fingers_of_SEO_Image

با انگشت‌های سئو بیشتر آشنا شوید

سئو و بهینه سازی سایت - نویسنده : محمد امیری - ۷ مهر ۱۳۹۳

تعداد زیادی عبارت می‌شناسیم که مخفف آنها بیشتر در میان ما جا افتاده. در تبلیغات آنلاین هم سئو یکی از این مخفف ها است که در حقیقت از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است. سئو در حقیقت شامل یک سری فرآیند است که مجموع این فرآیند ها باعث بهبود وضعیت رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجوگر می‌گردد. البته همیشه لازم نیست که همه فرآیندها را برای سئو وب‌سایت خود بکار ببرید.

 

با تحقیق در زمینه کلمات کلیدی کار خود را آغاز کنید:

یک سئو استراتژی موفق فقط به واسطه کلمات کلیدی تحقق می‌یابد. شما باید دریابید که مخاطبان‌تان چه چیزی را جستجو می‌کنند تا بتوانید خود را در نتایج جستجو آنها بگنجانید. با انجام این عمل، می‌توانید در بهبود رتبه وب‌سایت خود هم تاثیر مثبت بگذارید.پس از استخراج این کلید واژه‌ها، باید دریابید که این واژه ها را باید در کجا قرار دهید صفحه وب‌سایتتان قرار دهید. چند افدام پایه برای پیاده سازی روی وب‌سایت وجود دارند که به واسطه آنها می‌توانید به خوبی در فرآیند سئو پیش روی کنید.

 

کلیدواژه های خود را در کجا قرار دهیم؟

انگشت‎‌های سئو در حقیقت همان پنج جایی از صفحه هستند که کلیدواژه ها جای می‌گیرند:

– تیتر صفخه

– URL

– تگ H1

– نام تصویر به کار رفته

– متن جایگزین

 

مطمئن باشید که پس از قرار دادن کلیدواژه ها در این پنج جا، به مرور مدت شاهد تغییر وضعیت وب‌سایت خود در موتورهای جستجو خواهید بود.

در ادامه، اینفوگرافیکی آورده ایم که در آن اطلاعات تکمیلی در مورد این پنج مورد وجود دارد.

Graphic-5 Fingers of SEO for Keywords

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد امیری

حدود هشت سال هست که در زمینه کارهای فنی در اینترنت فعالیت دارم، مطالب من در اینجا بیشتر درمورد این هست که چطور می‌تونیم با ایجاد یک سری بسترهای فنی و خلاقیت، تحلیل درست آمارهای فروش محصول یا سرویسی که ارائه می‌دیم رو افزایش بدیم و مشتریان بیشتری رو جذب کنیم.

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “با انگشت‌های سئو بیشتر آشنا شوید
  1. MJ
    مهر ۸, ۱۳۹۳ — ۱۲:۰۱ ب.ظ

    باسلام و خسته نباشید
    لطفا اینفوگرافیکهاتون رو فارسی قرار بدید تا بتونیم راحت تر ازشون استفاده کنیم
    باتشکر

    • رامین جابری
      مهر ۸, ۱۳۹۳ — ۲:۵۰ ب.ظ

      راستیتش چون که ممکنه به خاطر ترجمه به مفهوم متن آسیب برسه، ما ترجمه هر اینفوگرافیک رو به صورت جداگونه منتشر می کنیم. چون خیلیا دوست دارن نسخه زبان اصلی اینفوگرافیک رو مشاهده کنن.

  2. آی پی آی
    شهریور ۱, ۱۳۹۴ — ۸:۳۱ ق.ظ

    با سلام
    میخواستم بدونم ما چطور میتونیم کلید واژه رو توی URL قرار بدیم؟
    متشکرم از پشتیبانی پرتوان شما

  3. mohammad
    آذر ۱۱, ۱۳۹۴ — ۱۱:۵۶ ب.ظ

    واقعا عالی بود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !