content-marketing-1

با بازاریابی محتوایی (content marketing)، بیشتر آشنا شوید

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

بازاریابی محتوایی یکی از روش های نوین بازاریابی اینترنتی است که در دهه اخیر بسیار محبوب شده‌است. محتوای با ارزش، کلید موفقیت و پیشرفت سازمان در عصر دیجیتال است و روشی است که بسیاری از برندهای مطرح و قدیمی بازار مانند کوکاکولا به آن اهتمام ویژه‌ای دارند. هدف اصلی بازاریابی محتوایی آموزش و ارتقای آگاهی عمومی است؛ بنابراین محتوا، سنگ بنای بازاریابی در این دوران خواهد بود. تولید متون روان، عنصری کلیدی در ایجاد آگاهی از یک برند به حساب می‌آیند و به شناخته‌شدن و شناساندن بیشتر کمک می‌کنند.

content
ویژگی بازاریابی محتوایی همان چیزی است که گوگل می‌گوید: “محتوا در عصر پرهیاهوی حاضر، پادشاهی می‌کند”. این ابزار شیوه‌ای سودمند برای برقراری روابط ارزش‌آفرین با مشتریان است و مسیر دستیابی به مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود را هموار می‌سازد. بازاریابی محتوایی یا بازاریابی با استفاده از محتوا،دو هدف عمده را دنبال می‌کند: برقراری و گسترش ارتباطات موثر با مخاطبان در سازمان‌ها و هم‌چنین تولید ارزش برای آنها.
گفتنی است که در شرایط حال حاضر کسب‌و‌کارها، ارزش و ارزش‌آفرینی ملاک توفیق سازمان‌ها محسوب می‌شود. بازاریابی محتوایی اهداف دیگری از جمله آموزش، ارتقا و ترویج فروش، تعامل بهینه با مخاطبان و افزایش ترافیک سایت را نیز دنبال می‌کند

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !