jeep-logo

با جیپ آنچه را که می‌خواهید، ببینید

گوناگون - نویسنده : فرید اسدی - ۵ آبان ۱۳۹۳

اخیرا یک آژانس تبلیغاتی فرانسوی به نام لئو بورنه، کمپین تبلیغاتی جالبی برای شرکت جیپ به راه انداخته که شاید در نگاه اول بسیار بی ربط به جیپ، به نظر آید. این آژانس تبلیغاتی معتقد است که تبلیغات نباید به صورت مستقیم محصول را نمایش دهند، بلکه باید با خلاقیتی که در آنها به کار رفته برند، خودنمایی کرده و به جذب مخاطب بپردازد.

کمپین آنچه را که می‌خواهید، ببینید، شامل سه تصویر است که بد نیست همین الان نگاهی به آنها انداخته و سپس ببینید چرا لئو بورنه تصمیم گرفته این نام را برای کمپین جیپ انتخاب کند.

 

animal-optical-illusion-jeep-advertisement-leo-burnett-6

animal-optical-illusion-jeep-advertisement-leo-burnett-4animal-optical-illusion-jeep-advertisement-leo-burnett-5

animal-optical-illusion-jeep-advertisement-leo-burnett-3

animal-optical-illusion-jeep-advertisement-leo-burnett-1

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “با جیپ آنچه را که می‌خواهید، ببینید
  1. بهنام جعفری بلالمی
    مهر ۱۱, ۱۳۹۴ — ۸:۱۶ ق.ظ

    عضویت خبرنامه سایت

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !