seo

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : رامین جابری - ۱۴ دی ۱۳۹۳

در گزارشات Multi-Channel Funnels، در حقیقت ورودی‌های ترافیک شما نشان داده می‌شود. گروه‌بندی MCF Channel به صورت پیش‌فرض شامل اتیکت‌هایی است که یک ورودی و یا گروهی از ورودی‌ها را نمایش می‌دهند که می‌خواهید آنها را در گزارشات خود مشاهده کنید.

نکته مهم: در صورتی MCF Channel نتیجه صحیحی به شما ارائه می‌دهد که به درستی از کدهای UTM استفاده کرده باشید.

url

تعاریف ورودی‌ها (Channel definitions)

در زیر به تعدادی از ورودی‌ها اشاره کرده‌ایم که به عنوان گروه بندی MCF Channel تعریف شده‌‌اند و به صورت پیش‌فرض در گزارشات آورده می‌شوند.

 

ورودی (Channel)تعریف
Displayترافیکی که با مدیوم display یا cpm دارند.
Paid Searchترافیکی که از طریق تبلیغات داخل موتورهای جستجو بوجود آمده و معمولا از مدیوم cpc و ppc دارند.
Other AdvertisingSession هایی که با مدیوم‌های cpc، ppc، cpm، cpv، cpa، cpp، content-text و affiliate تگ می‌گردند.
Organic Searchترافیکی که از طریق موتورهای جستجوگر بدون دخالت تبلیغات داخل آنها بوجود می‌آیند و معمولا مدیوم organic دارند.
Social Networkترافیکی که از حدود ۴۰۰ شبکه اجتماعی بوجود می‌آیند. (البته به عنوان تبلیغات تگ نمی‌شوند.)
Referralترافیک حاصل شده از وب‌سایت‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی نیستند.
EmailSession هایی که توسط مدیوم email تگ می‌گردند.
DirectSession هایی که به واسطه نوشتن آدرس وب‌سایت شما در یک مرورگر ایجاد شده و معمولا با مدیوم‌هایی تحت عنوان direct، not set و یا none مشخص می‌گردند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید
  1. تك عروس
    بهمن ۱۲, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۰ ق.ظ

    عالی بود مرسی
    لطفاً درباره آنالیز کانال بیشتر توضیح بدید که کدام ابزار براش مناسب تره؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !