Sample-CTA

برای کسب موفقیت، Call to Action های خود را طراحی کنید

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

مردم انتظار دارند که با دیدن یک Call to Action متوجه شوند چه چیزی در انتظار آنهاست در غیر این صورت روی آن کلیک نمی کنند. پس سعی کنید بنر و یا وب سایت شما از یک طراحی مناسب بهره ببرد.

برای نمونه به وب سایت زیر توجه کنید:

 

با اینکه وب سایت بالا از طراحی منظمی بهره نمی برد و رنگ های به کار رفته در آن چندان مناسب نیست ولی به کار رفتن یک رنگ متضاد روی Call to Action باعث می شود که مخاطبان وقتی که وارد این وب سایت می شوند نظرشان به آنجا جلب شود و با عبارت “Get Started” که به معنی شروع کنید مواجه گردند که همین عبارت فرد را تشویق می کند تا وارد صفحه فرود این وب سایت گردند.

 

*در نمونه عنوان شده، شما می توانید یک Call to Action دیگر را مشاهده کنید که در صفحه فرود آن دوره های آموزشی این وب سایت قرار گرفته اند.

 

برای اینکه وضعیت Call to Action های این وب سایت بهبود یابند، می توان یکی از دو راه کار زیر را انتخاب کرد:

۱. فقط از یک Call to Action که در صفحه فرود آن، دوره ها قرار دارند، استفاده شود.

۲. شما می توانید از دو Call to Action مشابه و مشخص بهره ببرید که در کنار هر دوی آنها در مورد آنچه که در صفحه فرودشان وجود دارند، اطلاعاتی عنوان گردیده است.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !