urlqr

بررسی بنر تبلیغاتی فروشگاه دبنهامز برای حراج فصلش

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۸ تیر ۱۳۹۳

فروشگاه زنجیره ای دبنهامز، یکی از اولین فروشگاه‌های زنجیره ای انگلیسی‌ای بود که توانست روی فروش اکثر وسایل ضروری زندگی انسان ها تمرکز کرده و به موفقیتی جهانی دست پیدا کند. اولین فروشگاه دبنهامز در لندن باز شد و تا به امروز دبنهامز در حدی پیشرفت کرده که فروشگاهی از این برند در تهران واقع شده است.

 

ccdbb466e69a662a54e39f0813d0d56895711d84

دبنهامز از اولین فروشگاه های زنجیره ای بود که در آغاز دوران طلایی تبلیغات آنلاین، به اهمیت این روش‌های مفید تبلیغاتی پی برد. این برند در طول هر سال، از تمام موقعیت های تبلیغاتی اش بهره می‌برد و برای حراجی‌های خود بهترین کمپین‌های تبلیغاتی را راه اندازی می‌کند.

حراجی‌های دبنهامز به صورت همزمان در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه‌های آنلاینش آغاز می‌شوند و در آخرین حراجی اش که برای فروش نصف قیمت البسه است، این برند کمپین تبلیغاتی آنلاینی راه اندازی کرده که بنر‌هایش بسیار ساده ولی به شدت تاثیرگذار هستند.

در این بنر ها شلوغی خاصی دیده نمی‌شود و طراح این بنر ها فقط روی موضوع حراجی تمرکز کرده است. طراحی چنین بنر‌هایی بسیار ساده هستند؛ اما باید به یاد داشته باشید که استفاده از فونت نامناسب یکی از دلایل اصلی شکست چنین کمپین های تبلیغاتی‌ای به حساب می‌آید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !