Blu-Life-Pure-XL-600x271

بررسی بنر و صفحه فرودی از برند نوظهور Life

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

Life یکی از موفقترین استارتاپ‌هایی است که در حوزه تولید سخت افزار به فعالیت می‌پردازد و مدتی است که توانسته محصولات خود که در حقیقت گوشی‌های هوشمند میان رده هستند را به بازار اروپا و آمریکا عرضه کند. البته این شرکت پس از موفقیت‌هایی که در بازار اروپا کسب کرد، تصمیم گرفت که وارد دنیای گوشی‌های هوشمند قدرتمند هم شود.

Life در ماه گذشته از پرچم دار جدیدش که Life Pure XL نام دارد پرده‌برداری کرد و از همان موقع این گوشی برای پیش خرید در چند فروشگاه آنلاین شناخنه شده قرار گرفت.

اخیرا این برند برای تبلیغات پرچم‌دارش از فضاهای تبلیغاتی وب‌سایت‌های معتبر هم استفاده کرده و در زیر شما می‌توانید یکی از بنرهای تبلیغاتی این گوشی را مشاهده کنید. این بنر دارای یک نقطه ضعف بزرگ است و آن هم نبود Call to Action به حساب می‌آید. از طرفی یکی از نقاط قوت این بنر، عنوان کردن قدرت بالای صدای این گوشی است که دوستداران موسیقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

صفحه فرود این بنر بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شما با کلیک روی این بنر وارد صفحه‌ای از فروشگاه آنلاین آمازون می‎‌شوید که در حقیقت این صفحه برای انجام عملیات پیش خرید Life Pure XL ایجاد شده است.

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !