pars-online

بررسی بنر و صفحه فرودی از پارس آنلاین

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

همه شما با شرکت پارس آنلاین آشنایی دارید و از سرویس های اینترنتی این شرکت استفاده کرده‌اید. این شرکت مدت طولانی‌ای است که برای تبلیغات خود از راهکار‌های اینترنتی بهره می‌برد و در حین وب گردی حتما با تبلیغات بنری این شرکت مواجه شده‌اید. در زیر ما به بررسی یکی از بنر‌های این شرکت پرداخته‌ایم و در ادامه این مطلب می‌توانید صفحه فرود مرتبط با این بنر را هم مشاهده کنید.

این بنر جدید شرکت پارس آنلاین که برای تبلیغ سرویس اینترنت ۹ مگابایتی این شرکت در وب‌سایت‌های معتبر ایرانی قرار گرفته، طراحی خوب و منحصر به فردی دارد ولی یکی از بزرگترین ایراد این بنر، فقدان عنصری به نام Call to Action است. CTA در حقیقت فرد را به عمل کلیک کردن روی بنر دعوت می‌کند و می‌توان گفت که وجود این عنصر ضروری است و نباید از آن غافل شد.

در صفحه فرود این بنر، اطلاعات مربوط به اینترنت ۹ مگابایتی پارس آنلاین به نمایش در می‌آید و می‌توان گفت در این مورد درست عمل شده و همان طور که در مقالات قبلی گفتیم در حین تبلیغ یک محصول باید روی یک بنر، باید از صفحه مربوط به آن محصول به عنوان صفحه فرود استفاده شود.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !